لزوم همکاری شهروندان / پلیس راهور پیشگام برای فرهنگ سازی حرکت

ساعت: 08:45
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780257

محمد تقی جپلگی شهردار شهرکرد تاکید کرد: برای رفع نابرابری ها، نابرابری ها و نابرابری ها در سطح شهر، رعایت صحیح و کامل قوانین راهنمایی و رانندگی را از شهروندان محترم می طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد تقی جاپلگی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی در خصوص نحوه عملکرد چراغ های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر گفت: به منظور ساماندهی عبور و مرور وسایل نقلیه و ایمن سازی معابر و جلوگیری از تصادفات، با مساعدت پلیس راه، چراغ های راهنمایی و رانندگی به صورت لحظه ای در شب و ایام تعطیل تنظیم شد. پلیس راهور استان جناب سرهنگ حسین پور و رئیس پلیس راهور شهرستان سرهنگ رحمانی در این زمینه حائز اهمیت هستند.

وی با بیان اینکه کنترل و تسهیل تردد در معابر شهری از مهمترین اولویت های شهرداری است، افزود:

شهردار شهرکرد گفت: نصب بافر در سطح شهر دغدغه شهرداری نیست، اما به دلیل اینکه برخی از رانندگان با سرعت غیرمجاز در معابر شهری تردد می کنند و جان سایر شهروندان به ویژه عابران پیاده را به خطر می اندازند، برخی از ما عابران گفتند: نگاه شهرداری شهرکرد رفع نابرابری های شهر در راستای زیبایی و افزایش دوربین های ثبت تخلفات کنترل سرعت رانندگان است که کمک شهروندان و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی را می طلبد.

وی گفت: نظر ما با نظر مردم منطبق است زیرا رفع نابرابری ها می تواند از مشکلات شهروندان در حرکت بکاهد. باید در نظر داشت که همکاری و مساعدت شهروندان محترم در این زمینه بی شک نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: در صورت فرهنگ سازی لازم در این زمینه و حمایت های لازم از سوی شهروندان، سرعت گیرها و نابرابری ها به تدریج از معابر شهری برطرف می شود. همه این اتفاقات به نفع مردم است و تصمیم خود مردم است.»

وی با تشکر از همراهی و همکاری پلیس راهور با شهرداری شهرکرد گفت: برای بهبود ترافیک شهری نیازمند همکاری و تعامل بیشتر با پلیس راهور هستیم که بهسازی و پیشرفت چشمگیر شهر را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید