لزوم هوشیاری مردم در اغتشاشات مختلف دشمن / ترویج فرهنگ شهادت با برگزاری یادواره شهدا + عکس


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916807

در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و نمایندگان استان و شهرستان، یاد و خاطره 92 شهید بخشدار سوق گرامی داشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، با حضور پرشور مردم ولایتمدار و خانواده های معظم شهدا، نماینده ولی قانونی در بنیاد شهید کهگیلویه و بویر احمد سرپرست فرمانداری کهگیلویه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه، جمعی از مسئولین شهرستان، یادواره شهدای 92 و رئیس اداره سوق عصر روز جمعه 27 آذرماه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: برگزاری یادواره شهدا، تلاوت و ترویج آرمان های شهدا مصداق عملی تبیین جهاد است که این روزها مورد تاکید رهبر انقلاب است. فرزانه.


a0e893d5 b181 4ef4 baa2 a92391f73bca خبر خاکستری

سرهنگ علی اصغر پوربهست افزود: این مراسم پنجمین یادواره شهدای ناحیه سوق و سی و دومین یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه است که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد.

وی گفت: تا پایان امسال 20 یادواره دیگر در مناطق مختلف این شهرستان برگزار می شود.

سرپرست استانداری کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه حمایت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیام شهداست، گفت: همه ما موظفیم در راستای ارزش های الهی این عزیزان حرکت کنیم. پایان نامه ها و وظیفه ای که شهدا به ما داده اند .

عبدالعزیز موسوی با تاکید بر اینکه امروز امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا و صبر خانواده های آنان است، افزود: برگزاری مستمر یادواره ها یک ضرورت است تا شاید اندکی از حقی که بر گردن دارند ادا شود. ما


85b70c83 f2eb 40f7 95e6 b7a05a61ff2d خبر خاکستری

وی تصریح کرد: شهادت نعمت بزرگی است زیرا عنصری که به شهادت معنا می دهد شهیدی است که امتحان خود را پس داده است و شهدا با ارزش ترین دارایی خود یعنی جان خود را با خدا معامله کرده و به درگاه خداوند تقدیم کرده اند.

موسوی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را نشانه علاقه و علاقه مردم به شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا قطعا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان موثر است. .

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد نیز پیام شهدا را رهایی از اسارت دنیا دانست و گفت: شهدا در معامله با خدا جان خود را فدا کردند و عزت و عزت را برای مردم به ارمغان آوردند. امت اسلامی.


f1f02fb0 8f78 45c8 8c33 303cae5ef6d3 خبر خاکستری

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بزرگداشت شهدا برای مرور خاطرات گذشته نیست، بلکه تربیت نسل های آینده است. باید با برگزاری یادواره های شهدا و پیوند ارزش های اسلامی به نسل آینده، مکتب شهادت را مردمی کرد.

هورام روز با اشاره به اینکه امروز دشمن در صدد ضربه زدن به اسلام و ایران با جنگ نرم است، گفت: مردم باید در همه عرصه ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال پاسداری با مهارت و توانایی هایی که در مقابل یزیدی دارند، هوشیار باشند. ابزار آن زمان

حجت الاسلام قدرت الله خرمروز با اشاره به ارزش والای شهادت گفت: بر همه ما واجب است با شناخت سیره شهدا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.


56a441c4 4fc8 4e3f a22a d3fc5cc6eb95 خبر خاکستری

وی با اشاره به وصیت های شهدا افزود: یکی از وصیت های شهدا حفظ وحدت است که در این دوره و در دوره های گذشته دشمنان به دنبال این دوگانگی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید