لطفا به استقلالی ها یک پاک کن سخت بدهید

لطفا به استقلالی ها یک پاک کن سخت بدهید

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال در خصوص شرایط اولین بازی استقلال مقابل سپاهان اظهاراتی کرد:

اولین بازی استقلال چطور؟

ضمن اینکه برای استقلال آرزوی موفقیت دارم اما معتقدم استقلال بازی بسیار بسیار سختی را پیش رو دارد. شاید به تعبیری بتوان گفت که این مسابقه یک پایان خیلی خیلی زودهنگام و یک مبارزه قهرمانی تمام عیار است.

پیش بینی شما از سبک هر دو تیم در این دیدار چیست؟

مطمئنم دو تیم با روش هجومی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تو چی میگفتی

هر دو مربی از یک طرف هستند و پرتغالی ها معمولاً فوتبال هجومی را دوست دارند. به همین دلیل مطمئنم یکی از شیک ترین بازی های لیگ امسال بازی اول است و برخلاف آنچه همیشه می گویند بازی های اول زیبا نیست، این بازی تماشایی خواهد بود. هر دو تیم روی هم رفته تعداد بازیکنان خارجی بیش از انگشتان یک دست دارند و همه اینها دلیل زیبایی بازی خواهد بود.

حضور چند بازیکن استقلالی در ترکیب سپاهان را چگونه ارزیابی می کنید؟

استقلالی ها نشان دادند که هر وقت به تیم جدیدی می روند با تعصب برای تیم بعدی بازی می کنند. زکی پور و دانشگر که تازه رفته اند. چراغ های نورافکن را هم دیدیم که چگونه و با چه غیرتی برای سپاهان بازی می کند. تظاهرات به همین صورت! این نشان می دهد که استقلالی ها پرافتخار هستند و بهترین بازی های خود را مقابل تیم سابق خود انجام می دهند که امیدوارم این بار هم همینطور باشد تا جایی برای حرف و حدیث باقی نماند.

بازیکنان سپاهان پرسپولیس چطور؟

و آنها نیز! رامین رضایان قطعا می خواهد توانایی های خود را به رخ بکشد. شهریار موگانلو و فرشاد احمدزاده هم همینطور. در کل سپاهان تیم باکیفیتی است که از نظر بازیکن چیزی کم ندارد اما استقلال هم پر از گلادیاتور است.

تو چی میگفتی

با توجه به تمرینات سخت اخیر استقلال، مطمئنم ساپینتو 11 گلادیاتور را برای بازی با سپاهان مانند روم باستان به میدان خواهد فرستاد تا با سپاهان بجنگند و نتیجه بگیرند. مطمئنم این دیدار زیباتر از دربی خواهد بود.

برد مقابل سپاهان چقدر برای استقلال مهم است؟

اصلاً بحث برنده شدن نیست. نباید با کلمه پیروزی به تیم فشار بیاوریم. سپاهان تیم کوچکی نیست. باید این ذهنیت را برداریم که همان سپاهان پارسال به لیگ برمی گردد. این سربازان را از ذهن خود پاک کنید. حالا تیم قدرتمندی از اصفهان به لیگ برگشته است. همینطور تراکتور و تیم های دیگر مثل گل گهر، پرسپولیس و فولاد یا آلومینیوم. همه قدرتمند هستند. به همین دلیل قهرمانی سختی در پیش داریم. البته استقلال اول باید برای کسب امتیاز به زمین برود و دوم اینکه به فکر سه امتیاز باشد.

با هواداران استقلال چت می کنی؟

هواداران استقلال فصل قبل را با یک پاک کن قوی از ذهن خود پاک کنند. تیمی که بدون باخت با بیشترین امتیاز قهرمان شد رکوردی را به نام خود ثبت کرد که شاید حالا دیگر کسی نتواند آن را تکرار کند. به همین دلیل حتی ممکن است استقلال در این فصل شکست بخورد اما باید به ساپینتو و تیمش فرصت داد. چون مطمئنم این استقلال مستحق قهرمانی دوباره است.

دیدگاهتان را بنویسید