لغو حضور هواداران در بازی استقلال و پرسپولیس؟!

217073 905 خبر خاکستری

سهیل مهدی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت تماشاگران در دیدار فردا مقابل هواداران گفت: ستاد ملی مقابل کرونا بیانیه ای داشت که ما هم اعلام کردیم. باز هم عرض می کنم که به طور کلی حضور هواداران طبق پروتکل ها و رویه های تدوین شده به شورای تامین منطقه محول شده است.

سرپرست مسابقات فوتبال لیگ برتر افزود: با توجه به شرایط بهداشتی و مشکلات شهری و استانی می توانند بهترین تصمیم را بگیرند. در حالی که یک بیماری همه گیر تاج وجود دارد، تا 30 درصد از تماشاگران می توانند به استادیوم ها بروند. طبق قانون 10 درصد از این ظرفیت در اختیار تیم میهمان قرار می گیرد. در بازی فردا به دلیل ظرفیت کم تماشاگران در ورزشگاه، دستگردی بسیار کم است و نمی توانیم این اختلافات را برای حضور تماشاگران فراهم کنیم.

وی افزود: با این حال ورزشگاه های دیگر مانند آزادی تهران تاکنون محرومیتی نداشته و استقلال مقابل تماشاگران با پیکان بازی خواهد کرد.

مهدی در خصوص برنامه ریزی فصل آینده لیگ برتر برای جام جهانی 2022 قطر تاکید کرد: در حال نهایی شدن است تا بتوانیم تا پایان این هفته برنامه فصل جاری لیگ را تکمیل کنیم. تلاش می کنیم لیگ برتر را قبل از روز فیفا یعنی 9 یا 10 ژوئن به پایان برسانیم. اگر مشکلی وجود ندارد، سه هفته آخر را با بازی های همزمان انجام می دهیم.

رئیس کمیته مسابقات در لیگ برتر تاکید کرد: می خواهیم فصل آینده را به گونه ای آغاز کنیم که تقریبا نیمی از جام جهانی را در اختیار داشته باشیم. برنامه های تیم ملی ایران برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اگر نتایج استقلال و پرسپولیس در پایان فصل یکسان بود کدام تیم قهرمان می شد گفت: همان دستورالعمل های بین المللی را در نظر گرفته ایم و اجرا می کنیم.

مهدی در پایان رقابت های جام حذفی گفت: این مسابقات در ماه رمضان به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید