لهستانی ها از ایران می ترسند


ساعت: 00:44
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884286

رقبای تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه اردوی ایتالیا به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی جلوه پس از اولین تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی این رقابت ها درباره شرایط تیم ملی پیش از دیدار مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی افزود. لیگ ملت‌ها: خیلی خوشحالم که تیم ایران به این مرحله از مسابقات رسیده است. بازیکنان تیم ملی سال ها در کنار هم بازی کردند و به هماهنگی خوبی دست یافتند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز راه زیادی در پیش داریم، گفت: تمرکز کامل روی بازی لهستان دارم و امیدوارم همه بازیکنان با تمرکز کامل مقابل این تیم به زمین بروند.

مدافع میانی تیم ملی والیبال با ابراز خوشحالی از رشد و پیشرفت تیم ایران گفت: امیدوارم با دعای مردم خوب ایران و تلاش بازیکنان در دیدار با لهستان پیروز شویم و به مرحله بعدی بروید

وی با یادآوری پیشرفت و هماهنگی تیم ایران از ابتدای لیگ ملت ها تاکنون، گفت: در این مدت بازیکنان هماهنگ تر شده اند و با تمام توان برای بازی بعدی آماده ایم.

جلوه با تاکید بر اینکه دیدار ایران و لهستان برای هر دو تیم به یک اندازه اهمیت دارد، گفت: ما بهترین خواهیم بود. قول می دهم بازیکنان در این دیدار 100 درصد از توان خود استفاده کنند.

همچنین محراب ملکی سرهی پس از اولین تمرین تیم ملی در سالن اصلی مسابقات افزود: اولین حضورم در لیگ ملت ها را تجربه می کنم و تجربه بسیار خوبی برایم بود.

وی با تاکید بر اینکه همه بازیکنان تیم ایران با هم دوست و همدل هستند، گفت: حس خوبی دارم که با این بازیکنان در این مسابقات شرکت کنم. همه تیم های ملی در تمرینات از فعل خواستن استفاده کردند و ما به نتیجه بازی با لهستان بسیار امیدواریم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران به ذخیره های ایجاد شده توسط لهستانی ها برای دیدار با ایران اشاره کرد و گفت: این نشان می دهد که بازیکنان این تیم از بازی با ایران می ترسند و بازی را بسیار حساس کرد.

وی تاکید کرد: تیم ایران در مرحله مقدماتی مانند بازی قبل بدون استرس به میدان می رود و امیدوارم در این دیدار نیز پیروز شویم.

ملکی در پایان از حمایت مردم ایران از تیم ملی والیبال تشکر کرد و گفت: بازیکنان انرژی زیادی از مردم خوب ایران می گیرند و واقعا آنها را دوست دارند.

دیدار رفت فینال لیگ ملت های والیبال فردا (چهارشنبه 8 تیر) با دیدار تیم های آمریکا و برزیل در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 20:30 در شهر بولونیا آغاز می شود.

تیم ملی والیبال ایران نیز روز پنجشنبه 9 تیرماه از ساعت 23:30 به مصاف لهستان می رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید