لوسیانو روسی رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی شد/ ارزیابی عملکرد فدراسیون تیراندازی ایران


ساعت: 21:52
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914857

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی برگزار شد و یک ایتالیایی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، لوچیانو روسی ایتالیایی با 136 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون جهانی ورزش های تیراندازی انتخاب شد. مجمع عمومی ISSF امروز در شرم الشیخ مصر برگزار شد.

ولادیمیر لیسین روسی از سال 2018 رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی است و در آن انتخابات 126 رای به دست آورد. رای گیری برای اولین بار به صورت الکترونیکی و زیر نظر کمیته بین المللی المپیک (IOC) انجام شد.

روسی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی گفت: طبیعتا از این نتیجه خوشحالم. قطعا امروز با این نتیجه عزم و علاقه من به تیراندازی ورزشی پاسخ داده شد. از همه به خصوص خانواده ام و کسانی که مشتاقانه به من رای دادند تشکر می کنم.

وی در ادامه افزود: همچنین از کسانی که به من رای ندادند تشکر می کنم زیرا واقعاً قصد دارم به دنبال راه اندازی مجدد ورزش تیراندازی و اداره دموکراتیک فدراسیون بین المللی باشم. قول می دهم گام های جدی تری برای توسعه تیراندازی بردارم و آینده بهتری را برای این ورزش که زندگی من است و دوست دارم تعریف کنم.

اما کیمبرلی راد، برنده سه مدال طلای المپیک از ایالات متحده و رئیس کمیته ورزشکاران ISSF، ییفو وانگ دارنده دو مدال طلای المپیک از چین و کاترین فتل و جان هانسن، روسای فدراسیون های تیراندازی استرالیا و دانمارک. ، به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شدند.

علاوه بر این، دایگون لی از کره جنوبی، قهرمان سابق جهان النا آلن از بریتانیا، فرانسیسکو بوزا دارنده مدال نقره المپیک از پرو، ملیس ژیرو از ترکیه و رئیس فدراسیون ورزش تفنگ ژاپن کیچیرو ماتسومارو پنج کرسی کمیته اجرایی ISSF را به دست آوردند.




ارزیابی عملکرد فدراسیون تیراندازی ایران در حاشیه انتخابات فدراسیون جهانی

مجمع عمومی ISSF امروز در شرم الشیخ مصر برگزار شد. ولادیمیر لیسین در این دیدار و پیش از آغاز رای گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون جهانی از عملکرد خوب فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در المپیک توکیو قدردانی و به مهدی مبینی قدردانی کرد. ، دبیر کل فدراسیون و نماینده فدراسیون تیراندازی ایران.

تیراندازی ایران در المپیک توکیو 6 سهمیه کسب کرد و جواد فروغی در تپانچه 10 متر به مدال طلا دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید