لوله کشی 2 رستوران معروف و دستگیری عده ای در اهواز به دلیل رعایت نکردن قوانین در ماه مبارک رمضان

لوله کشی 2 رستوران معروف و دستگیری عده ای در اهواز به دلیل رعایت نکردن قوانین در ماه مبارک رمضان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: ۲ رستوران معروف اهواز که در ماه مبارک رمضان ضوابط قانونی را رعایت نکرده بودند پلمب شدند. وی افزود: در این مشاهدات شاهد دستگیری برخی از ماموران متجاوز به عفت و عفت عمومی، توقیف خودروهای متخلفان، پلمب اماکن روزه داری آنان بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: ۲ رستوران معروف اهواز که در ماه مبارک رمضان ضوابط قانونی را رعایت نکرده بودند پلمب شدند.

به گزارش دادسرای مرکز خوزستان، صادق جعفری چگینی روز دوشنبه گفت: نظارت و نظارت ادارات ارشاد اسلامی، اتحادیه های صنفی، اداره صمت، شهرداری و… در روزهای آینده تشدید خواهد شد.

وی افزود: با مدیرانی که در زمینه نظارت بر خدمات عمومی، فرهنگی، خدمات عمومی و تنظیم بازار به تعهدات قانونی خود عمل نکنند در خصوص عدم انجام تعهدات برخورد می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: نظارت و نظارت بر بازار و دفاتر توسط دادستانی از روزهای پایانی سال گذشته تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت روزانه ادامه دارد و دستورات منطقه برای حفاظت حقوق عمومی، امنیت عمومی و برخورد با جرایم مشهود به نهادها ابلاغ می شود. ارائه دهندگان خدمات و ضابطان داده می شود.

وی افزود: در این مشاهدات شاهد دستگیری برخی از ماموران متجاوز به عفت و عفت عمومی، توقیف خودروهای متخلفان، پلمب اماکن روزه داری آنان بودیم.

جعفری چگینی گفت: نظارت روزانه بر نحوه ارائه خدمات به میهمانان نوروزی و بازدید از وضعیت پایانه های مسافربری، فرودگاه ها، راه آهن و اسکان مسافران، مراکز فروش و توزیع مرغ و گوشت و حضور مسئولان از دیگر اقدامات است. که در این روزها گرفته شده است.تمام دادسراهای منطقه این کار را انجام می دهند.

وی افزود: در صورت اطلاع به مدیران استان در صورت عدم اقدام مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. به همین دلیل قطعاً در آینده شاهد خدمات بیشتر و بهتری در حوزه خدمات عمومی و فرهنگی خواهیم بود.»

دیدگاهتان را بنویسید