لژیونر جذاب جانشین یورگن لوکادیا در پرسپولیس شد!

لژیونر جذاب جانشین یورگن لوکادیا در پرسپولیس شد!

یورگن لوکادیا رسما به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به ایران بازنمی گردد. بعد از این اتفاق شاید یحیی گل محمدی بیشتر نگران و دچار مشکل شود. لوکادیا با 6 گل بهترین گلزن و ستاره تیمش در این فصل است.

اما در این راستا علیپور که فصل بدی را در ژیل ویسنته پشت سر نگذاشت، علاقه زیادی به دعوت به تیم ملی و تجربه حضور در جام ملت های آسیا دارد. اتفاقی که در زمان حضور اسکوچیچ و کیروش در تیم ملی رخ نداد اما این بازیکن همچنان امیدوار است نظر مساعد سرمربی تیم ملی (هرکس که انتخاب شود) را جلب کند.

بنابراین بازگشت به پرسپولیس و درخشش در این تیم می تواند در آن راه کمک زیادی به علیپور کند. با توجه به ضعف پرسپولیس در خط حمله و نداشتن مهاجم شش ضربه ای (بعد از رفتن لوکادیا) حضور علیپور می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. همانطور که مشخص است مذاکرات باشگاه پرسپولیس و مدیران برنامه های علیپور در آستانه آغاز شدن است و به زودی مذاکرات طرفین جدی تر خواهد شد.

اگرچه این مهاجم با ژیل ویسنته قرارداد دارد اما با پرداخت مبلغی می توان رضایت او را مانند شهریار مغانلو یا محمد محبی و … دریافت کرد.

علیپور بهترین گلزن لیگ برتر پرسپولیس در فصل 1395-1395 و همچنین بهترین مهاجم سال 95-1395 شد. علیپور جوانترین گلزن تاریخ شهرورد تهران است. مهاجمی که در این دیدار توانست 4 گل به ثمر برساند. وی همچنین در فینال جام حذفی فوتبال ایران در فصل 2017-2018 گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید