لژیونر محبوب بیشترین گل را در پرسپولیس زد!

لژیونر محبوب بیشترین گل را در پرسپولیس زد!

بدون شک بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران مهدی طارمی است. فوق ستاره ایرانی بازیکن فیکس پورتو است و با این تیم در آستانه قهرمانی در لیگ پرتغال و قهرمانی است. طارمی که فوتبال خود را از بوشهر آغاز کرد، در پرسپولیس چهره شد و پس از کسب دو عنوان آقای گلی و دعوت به تیم ملی، لژیونر شد. طارمی در مدت حضورش در پرسپولیس 112 بار برای این تیم به میدان رفت و توانست 55 گل به ثمر برساند.

مهدی پس از مدت کوتاهی در باشگاه الغرافه قطر راهی لیگ پرتغال و ریو آوه شد. این آغاز درخشش او در فوتبال اروپا بود. طارمی در یک فصل حضور در این تیم فوق العاده بود و در 37 بازی 21 گل به ثمر رساند.

خیلی ها بعد از انتقال به پورتو به عنوان یکی از مراکز فوتبال پرتغال فکر می کردند طارمی سقوط می کند و نمی تواند درخشش قبلی را در این تیم بزرگ تکرار کند. اما مهدی نه تنها چنین شرایطی پیدا نکرد بلکه روز به روز بهتر شد و حالا ستاره بی چون و چرای تیمش محسوب می شود.

طارمی در بازی هایی که برای پورتو انجام داده تاکنون 45 بار گلزنی کرده است که آمار فوق العاده ای است. علاوه بر این مهدی که یکی از امیدهای ما برای درخشش در جام جهانی است، تاکنون در 57 بازی 28 گل ملی به ثمر رسانده است و البته این فرصت برای او فراهم است تا آمار گلزنی خود را در دیدارهای پیش رو بهبود بخشد. اگرچه تعداد بازی های مهدی برای هر یک از تیم های باشگاهی او و البته تیم ملی برابر نیست، اما از نظر تعداد گل، مهدی بیشترین گل زده را در پرسپولیس دارد و در همین تیم نیز دو بار گلزنی کرده است. .

دیدگاهتان را بنویسید