لیست مازاد گل رز نیم فصل

لیست مازاد گل رز نیم فصل

پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات تابستانی شلوغی را پشت سر گذاشت. بازیکنان زیادی از این تیم رفتند و تقریبا ورودی های پرسپولیس زیاد بود. تا همین چند ماه پیش با توجه به لیست پرسپولیس، خیلی ها فکر می کردند که در نیم فصل اول ورودی و خروجی زیادی وجود نخواهد داشت و پرسپولیس نیم فصل دوم را با حداقل تغییرات آغاز می کند. اما جدایی لوکادیا، مصدومیت های پی در پی دیاباته و عملکرد ضعیف چند بازیکن در پست های مختلف باعث شده تا پرسپولیس به فکر جذب بازیکنان جدید باشد و به این ترتیب برخی بازیکنان مجبور به ترک این تیم شوند.

در حالی که تیم پرسپولیس روز پنجشنبه در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف نساجی می رود، از هم اکنون گمانه زنی هایی درباره این تیم برای فصل نقل و انتقالات شنیده می شود که در اولین گام، پرسپولیس قرارداد عیسی آل کثیر را تمدید کرد و آن اینکه از این هفته ممکن است بازیکن در صورت آمادگی وارد زمین شود.

در هفته های اخیر و پس از خرید و فروش حامد پاکدل و مهدی عبدی، صحبت هایی مبنی بر جدایی احتمالی در نیم فصل مطرح شده و احتمال می رود حداقل یکی از این دو بازیکن از پرسپولیس جدا شود.

بعد از جام جهانی صحبت هایی در مورد مهدی ترابی مطرح شد مبنی بر اینکه پیشنهادی از یونان وجود دارد اما پرسپولیس تاکنون پیشنهادی دریافت نکرده است و ترابی با این شرایط نمی خواهد پرسپولیس را ترک کند زیرا تا پایان سال جاری با این تیم قرارداد دارد. پایان فصل و اگر بخواهد در مورد آینده فوتبالی خود تصمیم گیری کند، احتمالا آن را به فصل آینده موکول می کند.مرتضی پورعلیگنجی که هر 3 بازی تیم ملی را در جام جهانی آغاز کرده بود، چند پیشنهاد از قطر و قطر دریافت کرد. امارات اما به احتمال زیاد این بازیکن تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند. پس از جدایی ناگهانی لوکادیا، یحیی گل محمدی نیاز مبرمی به جذب مهاجم شسدانگ دارد. اولویت یحیی خرید مهاجم خارجی است اما اگر گزینه ایده آل خود را پیدا نکند به سراغ گزینه های ایرانی می رود.

یحیی به غیر از مهاجم قصد دارد یک هافبک میانی و یک دفاع چپ بیاورد اما به خوبی می داند که در نیم فصل جذب بازیکنی که قرارداد دارد کار بسیار سختی خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که پرسپولیس در ازای گزینه های یحیی گل محمدی، چند بازیکن را به باشگاه های دیگر پیشنهاد دهد. مطمئنا مهمترین قسمت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس مربوط به لیست مازاد یحیی گل محمدی خواهد بود.

چند بازیکن پرسپولیس که در حد و اندازه آنها نبودند و چند بازیکنی که فرصت بازی زیادی به دست نیاوردند از جمله کسانی هستند که ممکن است در نیمه های فصل ترک کنند. شنیده های ما حکایت از آن دارد که در بین افرادی که ممکن است پرسپولیس را ترک کنند، ستاره هایی هستند که اگر شرایط بر وفق مرادشان پیش نرود، ممکن است در این نیم فصل پرسپولیس را ترک کنند.

البته لازم به ذکر است که یحیی گل محمدی زمانی اجازه جدایی ستاره های تیمش را می دهد که بتواند جانشین های مورد نظر خود را پیدا کند و با آنها به توافق برسد. در غیر این صورت با همان بازیکنان فعلی ادامه می دهد و اجازه خروج بازیکنانش را نمی دهد. گل محمدی پس از بازی مقابل نساجی لیست مازاد خود و همچنین لیست خرید خود را به مدیریت باشگاه داد تا کار جذب بازیکنان مورد نظر انجام شود.

با توجه به اینکه تعطیلات زیادی بین دو نیمه وجود ندارد و تیم ها استراحت نمی کنند، جذب بازیکنان جدید باید خیلی زود و سریع انجام شود تا بلافاصله بازیکنان جدید به تدارکات اضافه شوند. بنابراین مدیران باشگاه پرسپولیس فرصت زیادی برای خرید بازیکن نخواهند داشت و نیاز به حرکت سریع دارند.

دیدگاهتان را بنویسید