لیست نهایی نقل و انتقالات پرسپولیس چیست؟

لیست نهایی نقل و انتقالات پرسپولیس چیست؟

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق شد علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، سرووس رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را به خدمت بگیرد.

از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شیرزد تمیروف، رامین رضایان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف از گروه قرمزهای پایتخت جدا شدند تا پرسپولیس برای فصل جاری قهرمان شود. لیگ فصل با فضای کاملا متفاوت شروع می شود

شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند در 6 بازی ابتدایی خود با کسب 14 امتیاز تا قبل از استراحت در صدر جدول قرار بگیرند و به یکی از مدعیان جدی عنوان قهرمانی تبدیل شوند.

عملکرد ضعیف خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با به خدمت گرفتن یورگن لوکادیا باعث شد تا گل محمدی تصمیم به جایگزینی یک نفر در ترکیب بزرگسالان بگیرد.

سرمربی پایتخت قصدی برای جذب بازیکن آزاد دیگر ندارد. او می خواهد تیمش را بدون اضافه کردن بازیکنان زیادی در اولین بازی لیگ برتر در این فصل آزمایش کند تا شکاف های موجود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را پوشش دهد.

از این رو گل محمدی هیچ درخواستی برای جذب بازیکن آزاد دیگری نداشته و در هفته های آینده نیز برای خرید بازیکن اقدامی نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید