لیگ برتر دراگون بوت بخشنامه مسابقات به باشگاه ها ابلاغ شد

ساعت: 13:33
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923498

دستورالعمل اجرای مسابقات رده سنی آزاد لیگ برتر دراگون بوت و مسابقات بزرگسالان اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، فدراسیون قایقرانی پس از تشکیل جلسه هماهنگی لیگ برتر دراگون بوت بانوان و آقایان طی بخشنامه ای تصمیمات جلسه باشگاه را اعلام کرد.
جلسه هماهنگی لیگ برتر دراگون بوت بیست و هفتم با حضور دبیر کل فدراسیون و نمایندگان باشگاه هایی که برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده اند برگزار شد.

بر اساس این بخشنامه، مرحله اول و دوم لیگ برتر دراگون بوت در همین روز و نیمه اول اسفندماه برگزار می شود.

مسابقات لیگ رده سنی آزاد در قایق های 10 نفره با 10 سوار، درامر و کوکس واین (در مجموع 12 نفر) و مسابقات رده سنی بزرگسالان با قایق های 10 نفره و حداقل 8 رقیب و کاوشگر (در مجموع 9 نفر) در یک پا در فاصله. 200 و 500 متر و در مرحله دیگر در مسافت 1000 متر طبق قوانین بین المللی انجام می شود و هر ورزشکار فقط در یک رده سنی مجاز به شرکت می باشد ضمن اینکه ورزشکاران می توانند در دو رشته لیگ (یک رشته المپیک و یک رشته المپیکی) شرکت کنند. غیر المپیکی) باید پس از کسب مجوز از باشگاهی که برای اولین بار با آن قرارداد امضا کرده اند، حاضر شوند.

در رده سنی آزاد هر تیم می تواند حداقل 8 شرکت کننده و حداکثر 15 شرکت کننده (درامر یک رقیب محسوب می شود) و یک تا دو کوکس و در رده سنی بزرگسالان هر تیم می تواند 8 شرکت کننده و یک نفر حداکثر 12 نفر داشته باشد. رقبا و یک تا دو سکان دار.

باشگاه های حاضر در لیگ تا 20 بهمن ماه فرصت دارند تا اسامی اعضای باشگاه را با اعلام آمادگی به فدراسیون ارسال کنند.
بر اساس اعلام فدراسیون قایقرانی، در صورت حضور بیش از 8 تیم در هر یک از لیگ ها، چهار تیم برتر لیگ 1400 به صورت مستقیم و 4 تیم باقی مانده به روش حذفی به روش انتخابی انتخاب می شوند. که متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید