لیگ برتر در هاکی سامان گستر قهرمان مسابقات شد


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840265

سامان گستر همدان در سال 1400 قهرمان لیگ برتر هاکی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در سالن سرپوشیده شهدای مزداگینه همدان به مدت دو روز مرحله نهایی چهاردهمین دوره لیگ برتر در رشته هاکی اینلاین با حضور 7 تیم از سراسر کشور برگزار شد. دوره مسابقات

مراسم اختتامیه با حضور مجید هنرجو رئیس فدراسیون، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان، حمیدرضا بخارایی دبیرکل فدراسیون، محمدرضا فضلی رئیس انجمن اسکیت هاکی، مهدی مجی در کشتی همدان برگزار شد. اسکیت، ایمن از تلاش های همه دست اندرکاران قدردانی کرد. در دوره این مسابقات عنوان شد: استان همدان با توجه به مساعد بودن شرایط جوی به دلیل ارتفاع بیش از 2500 متر از سطح دریا و همچنین امکانات ورزشی استاندارد از ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم های ملی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان در حال حاضر قهرمانانی را در رشته های مختلف ورزشی معرفی کرده است که می توانند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات فراملی به اهتزاز درآورند.

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت کشور با تقدیر از میزبانی آبرومندانه استان همدان در لیگ برتر در رشته هاکی روی غلتک گفت: خوشحالیم که آخرین دوره لیگ برتر اسکیت روی یخ به پایان رسید. ما امیدواریم که کشور بیشتری در آینده برگزار شود.

مهدی مجیدی در پایان با اشاره به اینکه این مقام برای اولین بار توسط هاکی بازان برای همدان کسب شد، گفت: شاهد موفقیت در مسابقات فراملی باشید.

وی افزود: همدان همواره یکی از مدعیان اصلی هاکی روی یخ در کشور بوده و امسال نیز با حمایت بخش خصوصی در این مسابقات حضور یافت و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در پایان این مسابقات مراسم اهدای لوح قهرمانی و کاپ به تیم های سامان گستر همدان، ام.کام آر شهر ری و سیمون تبریز به عنوان تیم های اول تا سوم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید