لیگ برتر زرهان مراسم قرعه کشی مسابقات 1400 برگزار شد

ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785148

مراسم قرعه کشی لیگ برتر ورزش های زورخانه ای در سال 1400 با عنوان قهرمانان واقعی شهید هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، همزمان با گرامیداشت یازدهمین سالگرد ثبت آئین های پهلوانی و زورخانه ای در یونسکو، صبح امروز مراسم قرعه کشی لیگ برتر 1400 ورزش های زورخانه ای در یونسکو برگزار شد. ساختمان شماره 2 فدراسیون. در این مراسم مهرعلی باران چسمه سرپرست فدراسیون، سید حسن سبزواری نایب رئیس فدراسیون، مسعود ملکی دبیر فدراسیون، محمد شهباز علیزاده رئیس زرهانه و لیگ کشتی، کارکنان کمیسیون های مختلف فدراسیون و سازمان های لیگ از 8 تیم شرکت کننده در لیگ ورزش های زورخانه ای در سال 1400 حضور داشتند.

مهرعلی باران چسمه در این مراسم گفت: لیگ ها در هر زمینه ای زمینه ساز پیشرفت این ورزش می شود و اگر می خواهیم شاهد شکوفایی این ورزش اصیل و ایرانی در نقاط مختلف ایران اسلامی باشیم باید لیگ های پرباری باشیم. در ورزش زورخانه ای.”

وی افزود: هدف اصلی ما در لیگ برتر زورخانه ای 1400 توسعه هر چه بیشتر فرهنگ و رسانه این ورزش در جامعه است و در نظر داریم با برنامه ریزی دقیق اقدامات موثری در جهت توسعه ابعاد فرهنگی این ورزش انجام دهیم. عموم مردم ایران برای آشنایی بهتر با زیبایی های این رشته ملی باید از ظرفیت و همدلی بالا و بسیار خوب دست اندرکاران رسانه ملی برای پخش جریانی این مسابقات استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون زورخانه ای خاطرنشان کرد: زیباست در این دوره از مسابقات لیگ زورخانه ای باشگاه های شرکت کننده اسامی و عکس شهدا را با تیم های خود تزیین کنند تا بتوانیم از عنایات شهدای گرانقدر بهره ببریم. این ورزش بیشتر از قبل شعار این مسابقات را به عنوان قهرمانان راستین شهدا پوشش دهیم.

اعلام برنامه و ارائه گزارش مسابقات، تشریح برخی از قوانین سازمان لیگ و نحوه قرعه کشی مسابقات توسط دبیر فدراسیون، بیان سیاست های فدراسیون توسط رئیس فدراسیون فدراسیون از جمله برنامه های این مراسم بود.

مسابقات لیگ 1400 در رشته های چرخ تیز، چرخ چمن، 2 میل، سنگ، 3، 4، 5 و 6 مایل، کباده و مایل سنگین برگزار می شود و تیم های برتر این مسابقات انتخاب می شوند.

بر این اساس مسابقات لیگ زورخانه 1400 در 2 گروه 4 تیمی با عنوان قهرمانان واقعی شهدا برگزار می شود که به صورت دو طرفه و با توجه به قرعه کشی در گروه الف بسیج الف زورخانه ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. شورای استان کرمان، امیرکبیر مشهد، پتروشیمی مسجدسلیمان و گروه ب شامل تیم های بسیج ب، فتوت شاهرود، هیئت زورخانه اصفهان و هیئت زورخانه مازندران می باشد.

آغاز این رویداد ملی ورزش زورخانه ای روز پنجشنبه 12 آذرماه در تهران خواهد بود که تیم های «گروه الف» صبح امروز و تیم های «گروه ب» در عصر همان روز به مصاف هم خواهند رفت. .

با رای تمامی اعضای تیم برای پوشش بهتر رسانه ای، تمامی 1400 دیدار لیگ زورخانه ای در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید