لیگ برتر زورهان 1400 مسابقه در مرحله آخر

ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793954

هفته آخر لیگ برتر ورزش های زورخانه ای 1400 با عنوان جام شهدای بسیج روز پنجشنبه 2 دی ماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش و پهلوانی زورخانه ای، هفته سوم این مسابقات روز پنجشنبه 2 دی ماه با حضور تیم های زورخانه ای اصفهان، شهرداری شاهرود، صنعت مس رفسنجان و امیرکبیر مشهد از ساعت 8 برگزار می شود. ساعت 00 صبح تا ساعت 19:00 در سالن شهید افراسیابی واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود و دوره این مسابقات به صورت زنده و مستقیم برای علاقمندان به این ورزش ملی از طریق شبکه سه و ورزش پخش می شود. .

شرکت کنندگان در دو هفته گذشته در رشته های سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمن، 2 میل، بارهای سنگین و 3، 4، 5 و 6 مایل به رقابت پرداختند که مجموعاً در هفته اول، دوم و دوم می باشد. مسابقات در گروه الف تیم مس رفسنجان 41 امتیاز، امیرکبیر مشهد 40 امتیاز، تیم شهید سلیمانی 38 و نیم امتیاز و تیم استان خوزستان 16 امتیاز و در گروه ب تیم ورزشی زرهانه اصفهان 47 امتیاز، عکس شهرداری شاهرود 45 امتیاز، شهدای بابل 24 امتیاز یک و نیم امتیاز و مقاومت شهید صدرزاده 10 و نیم امتیاز کسب کردند. در نتیجه در هفته پایانی این رقابت ها تیم صنعت مس رفسنجان از گروه الف به مصاف تیم دوم گروه ب یعنی عکس می رود و گروه دوم الف یعنی تیم امیرکبیر از مشهد به میدان می رود.

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم سردار حسین پورجعفری و مسعود عسگری از دیگر کارهایی است که در مرحله نیمه نهایی و فینال انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید