لیگ برتر فوتبال؛ به روز رسانی آتش بازی نفت سپاهان/ یدک کش مرطوب تهران!


ساعت: 18:23
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919562

سپاهان 4 – نفت مسجد سلیمان صفر; پنکه 1 – نساجی 1; ذوب فولاد – چدن؛ مس رفسنجان – ملوان;

هفته سیزدهم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین روز از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز شد. قرار بود امروز 5 مسابقه برگزار شود اما بازی آلومینیوم – گل گهر به دلیل بارش شدید برف 24 ساعت به تعویق افتاد تا شاهد برگزاری 4 بازی باشیم.

سپاهان در اصفهان مدعی رویارویی با نفت مسجد سلیمان بهازد شد که چند روز پیش تغییراتی روی نیمکت خود ایجاد کرد و مربی ناشناس را روی نیمکت نشاند. مسابقه همانطور که انتظار می رفت با حملات نیروها آغاز شد و میزبان در همان دقیقه اول کار را به پایان رساند و با پیروزی به رختکن رفت. در نیمه دوم نیز آتش بازی سپاهان ادامه یافت و با 3 گل دیگر یک برد بزرگ را جشن گرفت تا روزهای سیاه نفت مسجد سلیمان ادامه یابد.

سپاهان 4
گل ها: شهریار موگانلو (34)، محمد دانشگر (69)، موتبی مقتدایی (73، گل به خودی)، امید نورافکن (88)

روغنی از مسجد سلیمان صفر
گل:-

این هوادار در تهران از نساجی، تیم متحول شده هفته های اخیر استقبال کرد. با این حال تا دقایقی قبل از شروع بازی، به دلیل بارش شدید برف و باران و آبگرفتگی زمین ورزشگاه، مشخص نبود که این بازی برگزار می شود یا به تعویق می افتد. پس از یک ساعت تاخیر بالاخره بازی آغاز شد و هواداران خیلی زود از حریف پیشی گرفتند و با برتری به رختکن رفتند. نساجی که نمی خواست بازنده باشد در نیمه دوم پیش افتاد و گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

فن 1
گل: صائب محبی (8)

نساجی 1
گل: حامد شیری (67)

در فولاد نستراره نکونام که پس از چند هفته ناکامی در ابتدای لیگ به پیروزی ها بازگشت، به مصاف ذوب آهن رفت.

فولاد
گل:

ذوب آهن
گل:

مس رفسنجان در خانه به مصاف ملان رفت.

مس رفسنجان
گل:

یک ملوان
گل:
ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید