لیگ برتر فوتبال آبی استقلال; به رنگ آسمان / تاج گذاری شکست ناپذیر پسران قهرمان!


ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842684

دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سی ام و پایانی بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشورمان از ساعت 19 امروز دوشنبه 9 خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران طی دیداری تشریفاتی به مصاف هم رفتند.

این اختلاف در جدول رده بندی جنبه تشریفاتی داشت چرا که استقلال پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بود و نفت مسجد سلیمان از خطر سقوط دور شد اما حضور حداکثری تماشاگران استقلالی و پوشاندن سکوهای ورزشگاه برای شرکت در جشن قهرمانی. مسابقه را با حساسیت متفاوتی انجام دادم.

در حالی که گفته می شد دراگان اسکوچیچ اجازه حضور ملی پوشان استقلال در این تیم را نداده و مسئولان تیم ملی نیز درباره محرومیت صحبت کردند، فرهاد مجیدی برای حفظ رکورد شکست ناپذیری و حمله به سکوی 70 امتیازی لیگ برتر فوتبال ایران. از همه دارایی هایش در ترکیب اصلی مقابل نماینده فوتبال خوزستان استفاده می کند.

این اولین بار از زمان شیوع پدیده ای به نام کرونا بود که ورزشگاه آزادی بیش از 70 هزار نفر جمعیت داشت و بیش از دو سوم ظرفیت آن به عنوان تماشاگر روی سکوها بود. هواداران استقلال در این میان یاد و خاطره حادثه مرگبار کلانشهر آبادان را زنده نگه داشته و با نصب طرحی معرق با هموطنان دلسوخته خود در فاجعه خوزستان ابراز همدردی کردند.


140c64fd dd4b 4256 a56b fbd20e43986d خبر خاکستری

در نیمه اول همانطور که انتظار می رفت استقلالی ها که در شب قهرمانی حضور ملی پوشان و حمایت هوادارانش را داشتند با دست بالا و با مهارت کافی بازی را آغاز کردند و صبورانه تلاش کردند تا به جنوب نزدیک شوند. دروازه مهمان و تهدید مسجدسلیمانی.

با وجود حملات پیاپی آبی ها، فرزندان فرهاد مجیدی با بدشانسی و البته مراقبت مدافعان و مدافعان نفتی رقیب، نتوانستند در نیمه اول دروازه حریف با عبور از توپ به ترکیب استقلال و سکو امیدوار باشند. در نیمه دوم با آبی پر شد. چشماتو ببند

در نیمه دوم اما کارت برنگشت و با وجود حمایت گسترده هواداران که کل ورزشگاه را در اختیار گرفتند، تک شانس های شاگردان مجیدی به جایی نرسید. این دیدار با تساوی به پایان رسید تا استقلال به امتیاز 68 برسد و رکورد پرسپولیس و سپاهان را بشکند و کار خود را بدون شکست در این فصل به پایان برساند.


استقلال صفر
گل: –


نفت مسجد سلیمان صفر
گل: –

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، عارف گلمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، امیرحسین حسین زاده، زبیر نیکونفس، کوین یمگا و آرمان رمضانی.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، امیر روستایی، امین اسدی، میثم نقی زاده، حسن مرادی فر، مجید عیدی، مجتبی مقتدایی، مسلم مجدمی، میلاد باقری و سید محمد خرم الحوسینی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید