لیگ برتر فوتبال ادامه روند ناکامی پرسپولیس در فصل جدید/ سوپرگل کعبی کارساز نشد.

ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785537

دیدار تیم های فوتبال مس و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال صنعت مس و پرسپولیس از ساعت 16 امروز (جمعه 28 آبان) در دیداری از هفته پنجم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه سرچشمه به مصاف یکدیگر رفتند.

هر دو تیم برای اولین بار از تیم های جدید خود استفاده کردند و این بازی به نوعی ارائه رسمی لباس جدید آنها بود. در ابتدای نیمه اول فشار حملات تیم میزبان بیشتر بود اما شاگردان یحیی گل محمدی کم کم ریتم بازی را در اختیار گرفتند و به حملات منظم روی آوردند.

تساوی بدون گل اما نتیجه نیمه اول بود تا شاگردان مس با برنامه ریزی جدی تری برای نیمه دوم وارد زمین شوند. از این رو با افزایش حداکثر فشار روی خط دفاعی پرسپولیس و استفاده از اشتباهات مدافعان، دروازه بوژیدار رادوشویچ با ضربه دیدنی آکیل کعبی به زیبایی هرچه بیشتر باز شد.

اما این سوپرگل در یک صحنه جنجالی دوام چندانی نداشت و اعلام پنالتی به سود سرخ پوشان تهرانی مهدی ترابی دروازه میزبان را باز کرد.

در حالی که مسیح در این دیدار دو بار به تیر دروازه برخورد کرد، پس از این گل بازی متقابل دنبال شد و موقعیت های انفرادی دو تیم با گلی همراه نبود تا این جدال مهم با تساوی به پایان برسد.

عسل 1
گل: عقیل کعبی (67)

پرسپولیس 1
گل: مهدی ترابی (71)

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، آکیل کعبی، مهدی کیانی، سیدمهدی حسینی، حسن جعفری، یونس اکبرپور، محسن آذرباد، فراز امامعلی و گادوین منشا.

تیم پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعیدآقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی القطر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید