لیگ برتر فوتبال استقلال متوقف نمی شود; ادامه سریال آبی برنده/ علی منصور به تیم سابقش نه نگفت


ساعت: 21:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814731

در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استقلال، نفت آبادان به برتری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استقلال در یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته بیست و دوم به مصاف نفت آبادان رفت. استقلال پس از پیروزی مهم و پرماجرا هفته گذشته مقابل گل گهر به میدان آمد که امتیاز خود را در صدر جدول به 6 امتیاز رساند تا به روند صعودی خود ادامه دهد و 3 امتیاز مقابل نفت کسب کند.

مجیدی در مواجهه با بحرانی عجیب در خط دفاعی، برای اولین بار از رافائل سیلوا، مدافع برزیلی که چند روزی است به استقلال پیوسته، در خط دفاعی تیمش استفاده کرد.

از سوی دیگر نفت آبادان پس از پیروزی بزرگ و شیرین تهران مقابل استقلال که در ادامه روند رو به رشد آنها در هفته های اخیر بود به تهران آمد تا شگفتی و پیروزی جدیدی را مقابل دیگر مدعی تهرانی رقم بزند.

بازی با حملات گسترده استقلال آغاز شد اما بی توجهی مهاجمان این تیم باعث شد آبی ها تا اواسط نیمه منتظر بمانند تا به گل برسند. این گل حاصل حرکت یمگا و ضربه سر امیرحسن حسین زاده بود تا استقلال راهی رختکن شود.

نیمه دوم ادامه نیمه اول بود. حملات استقلال و ضدحمله‌های نفت جای خود را در جدول بالا گرفت تا این تیم قدرتمندتر شود.




استقلال 1
گل: امیرحسین حسین زاده (32)

نفت آبادان صفر
گل: –

استقلال:
سید حسین حسینی، صالح حردانی (81- وریا گفوری)، رافائل سیلوا، عارف گلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، عزیزبک امانوف (81- سعید مهری)، رضا آذری (46- زبیر نیک نفس)، 75- امیرحسین -5) کاگانی)، کوین یامگا، آرمان رمضانی (57- ارسلان مطهری)
سرمربی: فرهاد مجیدی

نفت آبادان:
فرزین گروسیان، رضا یزداندوست، میثم تهی دست، احمد شریعت زاده (39- فاخر تهامی)، امید خالدی، مهدی حنفی (71- رضا جبیره)، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمد مزاح رضا گابیزا 71- حکیم نقیس)
سرمربی: علیرضا منصوریان
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید