لیگ برتر فوتبال تاپ رنگ اسپری تا پایان فصل / آتش بازی یامگا با پنالتی و تبلور شماره 10!

ساعت: 18:55
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798901

دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس با برتری آبی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دو تیم استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته چهاردهم بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 امروز (شنبه 16 آذرماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

مقام چهارم مسیح میهمان و فاصله کم کادرفنی لیگ برتر اهمیت و حساسیت این جدال را برای هر دو مربی سخت کرد. از این رو هر دو تیم برای کسب حداکثر امتیاز با تمام توان وارد ورزشگاه شدند و به مصاف هم رفتند.

استقلالی ها بیش از حد انتظار بازی را با میل هجومی آغاز کردند و حتی یک بار در دقیقه اول به گل رسیدند اما داور آن را مردود اعلام کرد. سپس آبی ها پس از یک پنالتی به گل رسیدند تا 10 دقیقه اول پربار شود.

در ادامه در یک ضد حمله و با اشتباه محمد حسین مرادمند، مسی ها صاحب یک پنالتی شدند که مهاجم سابق سرخابی ها این پنالتی را به تساوی کشاند تا بازی در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

بازی متعادلی در نیمه دوم دنبال شد. تا جایی که آبی ها در یک حمله دو نفره موفق به اجرای پنالتی شدند و باز هم مدافع سیاه و سفید آبی ها توپ را وارد دروازه کرد.

امین قاسمی نژاد که به جای رودی زستد وارد زمین شده بود در دقایق پایانی با اشتباه خط دفاع مسی اولین گل خود را برای استقلال به ثمر رساند.

در نهایت مس با اشتباه مدافعان آبی و سهل انگاری آنها یک گل دیرهنگام به ثمر رساند که برای افزایش انگیزه برای رسیدن به تساوی دیر بود.

تصمیمات داور در این دیدار برای دقایق زیادی اعتراض جدی کادرفنی و بازیکنان دو تیم را برانگیخت. با این نتیجه آبی ها یک هفته زودتر و تا پایان اولین فصل لیگ برتر در صدر جدول باقی ماندند.

استقلال 3
گل ها: کوین یامگا 8 و 2 – امین قاسمی نژاد 80

عسل 2
گل: گادوین منشا 35 – ساچر بنسلیمانی 92

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوس یزدانی، مهدی مهدی پور، کوین یمگا، زبیر نیکونفاس، جعفر سلمانی، رودی زستاد، محمد دانشگر، سبحان کاگانی و امیرحسین.
ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی مهر، آکیل کعبی، شاهین توکلی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید