لیگ برتر فوتبال | تثبیت هدایت پرسپولیس با پرواز بالای کاپیتانی؛ تارتار باز هم به یحیی باخت!

ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923308

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آن با برتری سرخ پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پرسپولیس و ذوب آخان اصفهان در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:30 امشب (جمعه – 9 دی) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند. .

در این دیدار حساس سعید صادقی به دلیل مصدومیت پاس فنی خود را در اختیار نداشت اما شیخ دیابات و عیسی آل کثیر دو مهاجم وسط یحیی گل محمدی از مصدومیت رهایی یافتند تا در هفته اول نیمه دوم به مصاف گاندو اصفهانی بروند. لیگ برتر.

پرسپولیس که با توجه به برتری آن روز سپاهان مقابل استقلال برای تثبیت برتری خود در این دیدار نیاز به پیروزی داشت، بازی را در اوج آغاز کرد اما غیبت صادقی و مهدی ترابی در حملات قرمزها محسوس بود. زوبی در آن نیمه شانس گلزنی قطعی داشت اما گل و خوش شانسی علیرضا بیرانوند مانع از پیروزی گاندو در نیمه اول شد.

در نیمه دوم شاگردان یحیی گل محمدی با توپ پر به میدان رفتند و در نهایت در دقیقه 69 کاپیتان امید عالیشاه پس از پاس عرضی و غفلت مدافعان تیمش را به گل اول رساند. شیخ دیاباته در ادامه یک موقعیت گل مطمئن را از دست داد و نتوانست در این بازی پاهای خود را برای گلزنی باز کند. در نهایت این دیدار با برتری اقتصادی سرخ پوشان به پایان رسید.

پرسپولیس یک
گل: امید علی شاه – 69

صفر شدن ذوب آهن
گل:-

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، سینا اسبیگی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی فر، امید عالیشاه، وحید امیری و محمد عمری.

تیم ذوب آهن: حمید فراباسی، صدگی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمدامین درویشی، آرمان اکوان، امیرحسین جدایی، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی.

دیدگاهتان را بنویسید