لیگ برتر فوتبال تراکتور در حال شخم زدن زمین آبی/ یخبندان استقلال در تبریز

ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1301/10/16
کد خبر: 1922162

تراکتور در آخرین بازی نیم فصل اول و هفته پانزدهم استقلال را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازی پایانی فصل 15 و نیم هفته بعد از 24 ساعت تاخیر در هوای سرد و گرم تبریز برگزار شد. تراکتورسازی که با سرمربی جدید خود به نظر نمی رسد هنوز در لیگ ماندگار شود، نیم فصل را با برد خوبی به پایان رساند.
از طرفی استقلال می خواست روند صعودی خود را در تبریز ادامه دهد.

این دیدار با برتری نسبی استقلال آغاز شد اما در همان دقایق ابتدایی این تراکتور پیش افتاد و نستاره میهمان را از خود دور کرد. حاصل این برتری یک گل تراکتورسازی و چندین حمله خطرناک بود که میزبان شکست خورده را راهی رختکن کرد.
استقلالی ها که نمی خواستند در تبریز ببازند نیمه دوم را رو به جلو آغاز کردند اما ابتکار عمل همچنان در اختیار میزبان بود و همین موضوع باعث شد تراکتوری ها روی یک ضد حمله برق آسا گل دوم را بزنند. آخرین ضربه به استقلال چه بود.

پس از آن تراکتورسازی چند موقعیت دیگر به دست آورد اما ضربات تیم میزبان به صورت شلوغ تبدیل به گل شد و در نهایت تراکتور موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود و نیم فصل را در رده ششم به پایان برساند. استقلال هم به رده چهارم سقوط کرد و فاصله آبی ها با پرسپولیس رهبر به 5 رسید.

تراکتور 2
گل: محمد قطبری (37 و 53)

استقلال صفر
گل:-

تراکتور:
محمدرضا اکبری، هادی محمدی، سیدمحمد حسینی (آرش قدری-84)، محمد آقاجانپور، پوریا آریا کیا (ابوالفضل رزک پور-84)، صفا هادی، گوستاوو (بهزاد سلامی-88)، ریکاردو آلوز، محمد کنبری، محمدرضا عباسی (76- کاوه رضایی) و رضا اسدی
سرمربی: پاکو هامز

استقلال:
سیدحسین حسینی، صالح حردانی (58- رضا میرزایی)، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (72- سعید مهری)، زبیر نیک نفس (46- پیمان بابایی)، مهدی مهدی پور، کوین یاماگا (25- محمد محبی). ) – ارسلان مطهری) و مهدی کایدی (72-آرمان رمضانی)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

دیدگاهتان را بنویسید