لیگ برتر فوتبال تیر بال های قو را شکست/سپاس همچنان دهان حریف را نبست/جشن گل در مسجد سلیمان


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889422

فلش 1 – صفر ملوان؛ آلومینیوم صفر – فن 1; روغن مسجد سلیمان 3 – عسل کرمان 2; نساجی 1 – مس رفسنجان 1

هفته اول رقابت های لیگ برتر برای فصل جدید با برگزاری 5 دیدار آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته اول رقابت های لیگ برتر برای فصل جدید امروز با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد تا شاهد یک ماراتن داغ باشیم.



تیم جوان در تهران پیکان به مصاف ملوان تازه وارد رفت. پیکان از ابتدا بازی را کنترل کرد و در دقایق پایانی نیمه اول با یک سوپرگل به رختکن رفت. در نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاد تا پیکان در اولین قدم لیگ جدید را با پیروزی آغاز کند و تیم قدرتمند تازه وارد را با شکست بدرقه کند.

فلش 1
گل: دانیال جهانبخش (41)

ملوان صفر
گل:-

آلومینیوم که تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته است، از پدیده فصل گذشته که تغییرات زیادی از نیمکت تا ترکیب خود داشت، استقبال می کند. اما این هوادار بازی را بهتر آغاز کرد و برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم آلومینیوم که نمی خواست ببازد جلو افتاد اما به در بسته برخورد کرد تا بار دیگر الهامی منتخب رحمتی را شکست دهد.

آلومینیوم صفر
گل:-


فن 1
گل: محمدجواد محمدی (22)



در نفت مسجد سلیمان که به سختی در لیگ ماندگار شده بود به مصاف تیم تازه وارد مس شد. در دیدار پاگال 5 گل از خط دروازه گذشت اما تیمی که 3 امتیاز را به دست آورد نفت مسجد سلیمان بود که با درخشش پیمان رنجبری تیم تازه وارد لیگ را شکست داد.

روغن مسجد سلیمان 3
گل ها: پیمان رنجبری (24)، رضا دقانی (33)، امیرحسین کریمی (59)


مس کرمان ۲
گل: امین کاظمیان (30)، حسین دوستدار (40)



نساجی که تقریبا یک فصل است آواره شده و زمینی برای پذیرش ندارد و دستخوش تغییرات زیادی شده است، در اصفهان با مس رفسنجان دیدار کرد. در نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد اما در نیمه دوم نسجی به گل رسید و در ادامه مس جبران کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

نساجی 1
گل: حامد شیری (49 پنالتی)


مس رفسنجان 1
گل: لوسیانو پریرا (58)

دیدگاهتان را بنویسید