لیگ برتر فوتبال دومین تساوی بدون گل متوالی کمکی به بازگشت هواداران قرمز/پرسپولیس نکرد


ساعت: 22:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891034

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد در دومین و آخرین روز از هفته دوم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20:30 امروز جمعه 7 مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

بر خلاف بسیاری از دیدارهای لیگ برتر این هفته، دیدار حساس و مهم این دو تیم با حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه برگزار شد که پیش از تصمیم سازمان لیگ فوتبال در این خصوص واکنش انتقادی و گلایه های این دو تیم را در پی داشت. چهره های مسئولان تیم فوتبال استقلال.

نیمه اول این نبرد تماما برای بازیکنان دو تیم ایجاد موقعیت و تهدید دروازه حریف بود اما هیچ فشاری به گل راه پیدا نکرد. این نیمه عوارضی مانند اعتراض کادر فنی فولاد را نیز به همراه داشت.

نیمه دوم نیز مانند نیمه اول با موقعیت های نیمه نیمه همراه بود اما بی توجهی مهاجمان حتی با بی دقتی خط دفاع مانع از عبور توپ از خط دروازه شد. فولاد نیز در دقایق پایانی از بازی اخراج شد.

پرسپولیس و فولاد با این تساوی بدون گل هفته دوم خود را بدون گل و با حداقل امتیاز به پایان رساندند. در این دیدار وریا غفوری برای فولاد به میدان رفت اما اشکان دژاگه جایی در ترکیب نداشت.


پرسپولیس صفر
گل:-


فولاد صفر
گل:-


57527a55 feaf 43e0 80e8 425fb7b370de خبر خاکستری

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال سهدنیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی عبدی.
ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمد آبشک، واریا غفوری، احسان پهلوان، مجید علیاری.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید