لیگ برتر فوتبال فتح قلعه ملوان در نیمی از واگن ها/ مرگ روزهای خوب بندرانزلی!


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904720

دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس با برتری سرخ پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال بندرانزلی و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران برای جام خلیج فارس از ساعت 17 امروز (پنجشنبه – 7 مهرماه) در ورزشگاه خالی بندر گربزی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی خارج از خانه، قرمزها برای حفظ روند خوب خود و ماندن در صدر جدول، نیاز مبرمی به پیروزی و کسب هر 3 امتیاز داشتند، در حالی که در آن سوی میدان، قوهای سفید کاسپین محکوم به فرار از وضعیت نامطلوب فعلی هستند. نتیجه امیدوار کننده ای به دست آمد.

ملوانان در نیمه اول این دیدار کلاسیک عملکرد بسیار بهتری از خود به نمایش گذاشتند و حتی دو بار مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس را به ستوه آوردند. اما در این سمت از زمین بازیکنان پرسپولیس با خطاهای فراوان در خط دفاع ظاهر شدند و در حمله شلخته و ضعیف بازی کردند تا این دیدار در این نیمه با تساوی به پایان رسید.

با این حال قرمزها در نیمه دوم به میدان رفتند و کنترل بازی را در دست گرفتند. با افزایش حملات، شاگردان یحیی گل محمدی هر روز به دروازه گیلانی ها نزدیک می شدند تا اینکه در نهایت مهاجم هلندی قفل دروازه را شکست. حملات بعدی راه به جایی نبرد و بازی با برتری پرسپولیس به پایان رسید.


ملوان بندر انزلی صفر
گل:-


پرسپولیس یک
گل: یورگن لوکادیا – 78

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، مجید عیدی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، میلاد جهانی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، آرمین عنباساتسی، مهران احمدی، سجاد بازگیر و مهدی مومنی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، کمال سوگنیا، سیا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید