لیگ برتر فوتبال مورایس; برنده دوئل پرتغال در هفته اول / طوفان زرد 4 دقیقه ای در تهران!


ساعت: 21:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889439

دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان با شکست میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت 19 امروز (جمعه – 31 مرداد) در دیداری از هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

با توجه به آنچه که پیش از این ادعای نقص فنی در سیستم فروش بلیت سازمان لیگ مطرح شده بود، این مسابقه مهم و حساس و سایر رقابت ها بدون تماشاگر برگزار شد تا اینکه هفته اول فصل جدید فوتبال حرفه ای ایران در کمال ناباوری با سکوت پاک ورزشگاه ها آغاز شد. خالی از هوادار

بیانیه مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خطاب به سازمان صداوسیما مبنی بر حذف محتوای غیر زنده آنلاین از رقابت های این دو تیم پرطرفدار در این مناظره مهم بی پاسخ نماند، بنابراین دوربین های صداوسیما به گونه ای تنظیم شده است. که هیچ یک از تبلیغات محیطی متعلق به باشگاه استقلال به پخش تلویزیونی نمی رسد.

دقایق ابتدایی نیمه اول این رویارویی ظریف با آزمودن ایده های تاکتیکی طرف مقابل توسط دو سرمربی پرتغالی آبی و طلایی در زمین همراه بود اما رفته رفته استقلالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند. سوالی که نه به گل منجر شد و نه موقعیت جدی ایجاد کرد و اتفاق خاصی در گل های این نیمه نیفتاد.

با شروع نیمه دوم شرایط به کلی برعکس شد و فارغ التحصیلان خوزه مورایس با دقت و کنترل بیشتری و با 2 ضد حمله متوالی مدافعان استقلال پا به میدان گذاشتند و تنها در 4 دقیقه به 2 گل ارزشمند رسیدند. به گل استقلال قبل از دقیقه 60 برای بازگشت به بازی و حفظ حداقل امتیاز در این نبرد خانگی برای رسیدن به سخت ترین شرایط.

در ادامه با وجود تلاش و فشار شاگردان ریکاردو سا پینتو برای بازکردن دروازه رقبای اصفهانی و به حداقل رساندن تفاضل گل، دیگر جایی برای سپاهان با سرمربی سرشناس و صاحب نامش باقی نماند تا به پیروزی دلخراشی دور از انتظار دست پیدا کند. خونه به خونه و اولین شکست استقلال در لیگ بعد از یک دوره طولانی بدون شکست و یک فصل بدون شکست در چمپیونشیپ، بهترین ها در خانه خواهند بود.


استقلال صفر
گل:-


سپاهان 2
گل: یاسین سلمانی 52 – رامین رضایان 56

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، سجاد شهبازادا و کوین یاماگا.

ترکیب سپاهان: محمد رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضایان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علینژاد و شهریار موگانلو.

دیدگاهتان را بنویسید