لیگ برتر فوتبال پرش سه پله ای اهواز به سکوی جام طلایی/ قهرمانی زودهنگام استقلال در صورت شکست از پرسپولیس!


ساعت: 21:44
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838841

دیدار تیم های فوتبال فولاد و استقلال با برتری آبی های تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال فولاد و استقلال در چارچوب دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۵۰ امشب شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

تقابل دو مربی استقلالی با رکوردهای خاص در هر دو تیم تحت هدایت آنها بر جذابیت بازی افزود. ضمن اینکه شرایط ایده آل آبی ها برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره از لیگ برتر نقش زیادی در تشدید اختلاف با فولادی ها داشت.

در نیمه اول این دیدار مهم هفته بیست و هفتم اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و مهاجمان نتوانستند دروازه حریف را باز کنند؛ با این حال، چند و نیم تهدید می تواند مفید باشد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم اما دروازه برگشت و این آبی ها بودند که با همکاری دو ملی پوش خود گل زیبایی را در خانه حریف حسینی به ثمر رساندند.

اما از شدت حمله آبی ها فروکش نکرد و صالح حردانی که پاس گل اول را ارسال کرد، با یک ضربه زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف را دو برابر کند و استقلال تقریبا کار را تمام کند. پس از این گل شاگردان جواد نکونام که چیزی برای از دست دادن نداشتند با تمام وجود به سمت دروازه حریف تهرانی حمله کردند.

در آخرین دقایق از دست رفته فولاد بالاخره یک گل به ثمر رساند اما دیگر برای جبران دیر شده بود. این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید و فرهاد مجیدی موفق شد به سومین پیروزی خود مقابل فولاد دست یابد.


فولادی یکی
گل: علیرز کوشکی 92


استقلال 2
گل: امیرحسین حسین زاده ۵۲ – صالح حردانی ۷۲

ترکیب فولاد: شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدری، آرش رضاوند، حمید بوهمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا.

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف گلمی، زبیر نیکونفس، مهدی مهدی پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یمگا، امیرحسین حسین زاده و آرمان رمضانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید