لیگ برتر والیبال اوج هیجان در هفته گذشته گذشت

ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793857

دور مسابقات والیبال مردان در حالی روز چهارشنبه 22 ژانویه به پایان می رسد که تیم های اول تا سوم جدول به جایگاه خود در ابتدای هفته سیزدهم مطمئن هستند و نبرد برای صعود در انتهای و میانه جدول در بالاترین حد خود قرار دارد. حساس و هیجان انگیز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سیزدهم و پایانی مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران، جام سردار دلا فردا (چهارشنبه 10 آذرماه) با 7 دیدار در شهرهای سیرجان، تهران، اصفهان، مریوان، ورامین پیگیری می شود. ، یزد و گنبد.

دور رفت لیگ برتر والیبال در حالی فردا به پایان می رسد که سپاهان با پیروزی مقابل فولاد سیرجان در هفته دوازدهم با کسب 12 پیروزی متوالی و 35 امتیاز قهرمانی خود را در نیم فصل اعلام کرد تا شهرداری ارومیه عملاً شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. رسیدن به قله این در حالی است که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه با 10 برد و 28 امتیاز جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کردند. بنابراین پیکان تیم سوم جدول که در هفته آخر باید به مصاف شهداب یزد برود در صورت پیروزی در این دیدار باز هم نمی تواند در رتبه سوم خود شاهد بهبودی باشد.

اگرچه تیم های اول تا سوم جدول به جایگاه و جایگاه خود در هفته گذشته مطمئن هستند، اما جدال در سایر سطوح جدول در بحرانی ترین حالت ممکن قرار دارد.

یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سیزدهم تقابل لبنیات هراز و راهنمای ملت های مریوان خواهد بود. دو تیمی که تا پایان هفته دوازدهم 7 و 20 امتیازی شدند. با این تفاوت که شاگردان بهروز عطایی یک پله بالاتر از رهیاب و چهارم در تیم شیرخواران قرار دارند. تقابل فکری عطایی و آرش صادقیانی تیم چهارم دور رفت را مشخص می کند. در ابتدا قرار بود این دیدار به میزبانی آملی ها برگزار شود اما با درخواست دو تیم برای تغییر میزبان، این دیدار به میزبانی رهیاب ملل و در مریوان برگزار می شود.

اگرچه پیکان پیمان اکبری مقام سوم را قطعی کرد اما نتیجه دیدار شهداب یزد و پیکان نیز در تعیین سرنوشت تیم ششم جدول نقش تعیین کننده ای خواهد داشت. شهداب که تاکنون 6 برد و 17 امتیاز به ثبت رسانده است در صورت شکست در این دیدار جایگاه خود را در خطر خواهد دید. به خصوص در شرایطی که 3 تیم پاس گرگان، شهرداری ورامین و شهرداری گنبد هفتم تا نهم جدول در پایان هفته دوازدهم هرکدام 5 و 16 امتیاز کسب کردند و کوچکترین از دست دادن هر تیم جایگاه تیم را تغییر داد. تیم های میانی خواهد شد.

ورامین این هفته میزبان پاس گرگان و گنبد میزبان هورسان رامسر تیم دوازدهم جدول هستند.

در انتهای جدول، مسابقه فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. مس رفسنجان و هورسان رامسر تیم های یازدهم و دوازدهم جدول 4 برد و 14 امتیاز هستند. این در حالی است که سیرجان و فولاد سایپا با 4 برد و 13 امتیاز در رده دهم و سیزدهم قرار دارند.
استیلی سیرجان از یک سو قصد دارد با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه به رده دهم جدول صعود کند و از سوی دیگر کار بسیار سختی برای رسیدن به این مهم مقابل تیم دوم جدول پیش رو دارد.

کپر رفسنجان به میهمانی سایپا می رود که تقابل دو تیم برای ارتقای جایگاه خود در هفته آخر دور رفت بسیار دیدنی خواهد بود. در دعوای غیرمستقیم اهالی قاران، هورسان نیز مانند فولاد سیرجان کار سختی در برابر دشمن دارد. چرا که شهرداری گنبد که با 5 برد و 16 امتیاز در رده نهم قرار دارد، هیچ قصدی برای دور ماندن از رقابت بین جدولی ندارد.

با برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به مدت نیم فصل تعطیل می شود.

** برنامه کامل هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

مریوان تالار زاگرس ساعت 16
راهنمای ملل مریوان – لبنیات هراز

تهران خانه والیبال ساعت 16
سایپا – رفسنجان مد

ورامین تالار گل عباسی ساعت 16
شهرداری ورامین – گردنه گرگان

یزد، تالار شهداب، ساعت 16:00
شهداب یزد – پیکان

گنبد، سالن المپیک، ساعت 4 بعد از ظهر
شهرداری گنبد – هورسان رامسر

سیرجان سالن شهید سلیمانی ساعت 16
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ارومیه

اصفهان، تالار نقش جهان، ساعت 17.
سپاهان – آذرباتری از ارومیه
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید