لیگ برتر والیبال بانوان آغاز دور برگشت با پیروزی پرافتخارترین تیم/ سریک بدون باخت به حرکت خود ادامه می دهد.


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916754

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بانوان با پیروزی پرافتخارترین تیم این رقابت ها آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران امروز (جمعه 27 آذرماه) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، اصفهان و شهرکرد پیگیری می شود.

در دور رفت دور برگشت لیگ برتر بانوان، تیم های ذوب آهن و تولومر یزد در سالن ملت اصفهان به مصاف هم رفتند که نماینده اصفهان با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست داد و پنجمین برد خود را در این دیدار به دست آورد. رقابت .

طلومهر در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 9 و 25 بر 14 مغلوب حریف خود شد تا ششمین باخت خود در این فصل را متحمل شود.

بازیکنان تیم ذوب آهن در این دیدار با هدایت فاطمه شعبان خمسه به میدان رفتند و این باشگاه در نیم فصل به همکاری خود با پریسا بحرینی سرمربی خود پایان داد.

آذر منشایی و شفیق احدی ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که به مدت یک ساعت و 18 دقیقه به طول انجامید. زینب حقی و هدا صبری داوران اول و دوم این دیدار بودند.

تیم های سایپا و پیکان تهران یک برد دیگر در هفته هشتم لیگ برتر بانوان به ثبت رساندند و سریک گنبد با هشتمین برد متوالی در صدر جدول باقی ماند.

تیم سایپا تهران این هفته در سالن فدراسیون میزبان مس رفسنجان بود و با شکست 3 بر صفر این تیم به ششمین برد خود در این رقابت ها دست یافت و 18 امتیازی شد.

در دقیقه 82 این دیدار نارنجی پوشان با نتایج 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 14 نماینده رفسنجان را شکست دادند تا مس پنجمین باخت فصل خود را متحمل شود.

فائزه جعفری، فاطمه زندی، زهرا شیری و مرضیه ابراهیم زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم، نظارت و داوری این دیدار را بر عهده داشتند.

سالن شهدای دانش آموز شهرکرد میزبان سومین دیدار هفته هشتم لیگ برتر بانوان کشور بود و جهانبین این شهر در سه ست متوالی نتیجه را به پیکان واگذار کرد.

دختران دانش آموخته پیکان فاطمه رشیدی با اقتدار و امتیازات 25 بر 14، 25 بر 7 و 25 بر 7 میزبان خود را شکست دادند تا هفتمین برد خود در این مسابقات را کسب کنند و با 21 امتیاز در رده دوم جدول باقی بمانند. نماینده شهرکرد با هشت شکست و بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند. ناظران فنی و داوری این دیدار که ۸۵ دقیقه به طول انجامید را ناظر فنی فنودی و منیه منصور صادقی بر عهده داشتند. معصومه اسماعیل زاده و نوشین حق شناس داوران اول و دوم این دیدار بودند.

تیم صدیک گفتار وارنا در آخرین دیدار این هفته لیگ برتر بانوان در سالن سیپان تهران میزبان سریک گنبد قهرمان نیم فصل این رقابت ها بود.

در این دیدار که 72 دقیقه به طول انجامید، گومبادی ها با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 18 و 25 بر 21 حریف خود را 3 بر صفر شکست دادند تا به عنوان تیمی بدون شکست در صدر جدول باقی بمانند.

صدیک گیفتار وارنا که اولین برد خود را در هفته پایانی این تور به ثبت رساند، در این دیدار هفتمین شکست فصل خود را متحمل شد و با سه امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

مهین مومین، محبوبه زرنویس زاده، فرحناز قویدل و گل تکین مشره به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم، نظارت و داوری این دیدار را بر عهده داشتند.

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان 3 – تولومر یزد صفر (25-11، 25-9 و 25-14)

سایپا تهران 3 – مس رفسنجان صفر (25-15، 25-23 و 25-14)

جهانبین چهارمحال سفر – پیکان تهران 3 (25/14، 25/7 و 25/7)

صدیق هدیه وارنا سفر – سریک گنبد 3 (25 در 10، 25 در 18 و 25 در 21)

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته اول دور برگشت به شرح زیر است:

1- سریک گنبد هشت برد و 23 امتیاز

2- پیکان تهران هفت برد و 21 امتیاز

3- سایپا تهران شش برد و 18 امتیاز

4- ذوب آخان اصفهان پنج برد و 16 امتیاز

5- مس رفسنجان سه برد و 9 امتیاز

6- تولومر یزد دو برد و 6 امتیاز

7- صدیک گفتر وارنا یک برد و سه امتیاز

8- جهانبین چهارمحال بدون برد و امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید