لیگ برتر والیبال بانوان آغاز دور برگشت با نگاه سرمربیان به جدول اعلام شد/ اسامی داوران و ناظران هفته هشتم


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916299

دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان 1401 از روز جمعه 27 آذرماه آغاز می شود و سرمربیان 8 تیم حاضر در این رقابت ها تصوری از جایگاه خود در جدول رده بندی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران روز جمعه 27 آذرماه با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران (2 سالن)، اصفهان و شهرکرد پیگیری می شود.

سریک در اولین بازی این هفته میزبان صدیک گیفتار از وارنا است. قهرمان نیم فصل که در دور اول در 3 ست شاگردان صدیق گفتار را شکست داد، به دنبال کسب هشتمین برد و حفظ رکورد شکست ناپذیری خود در این دیدار خواهد بود.
صدیک گیفتار وارنا کار سختی برای شکست گومبادیس در سالن سیپان دارد. این تیم با یک برد و 3 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی خارج از خانه قرار دارد و به دنبال دومین برد خود در لیگ برتر بانوان است.

جهانبین چهارمحال در سالن دانشجویی شهرکرد میزبان پیکان خواهد بود. شاگردان فاطمه رشیدی که با 6 برد و 18 امتیاز همچنان در تلاش برای ارتقای جایگاه خود از رده دوم به رده اول جدول هستند، در این دیدار جدا از شکست یاران جهانبین، به عملکرد خوب صدیق گفتار در لیگ برتر امیدوارند. بازی با سریک، شاید در هفته اول بتواند امیدوار باشد که رهبر باشد.
اما صبا خسروی در جدیدترین مصاحبه خود از تغییراتی در ترکیب جهانبین برای بهبود عملکرد بازیکنانش خبر داد و از تلاش برای کسب نتیجه خوب صحبت کرد. دیدار رفت و برگشت این دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

ذوب آهن در تالار ملت میزبان طلوع مهر خواهد بود. این دو تیم که به ترتیب در رده های چهارم و ششم جدول رده بندی قرار دارند و اصفهانی ها در دور اول با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند. علیا فتوحی سرمربی طلوع مهر درباره مصدومیت 2 بازیکن اصلی خود و غیبت آنها در این دیدار گفت و به نظر می رسد پیروزی در این دیدار برای یزدی ها کار آسانی نباشد. به گفته پریسا بحرینی سرمربی خود، اصفهانی ها تمام تلاش خود را برای کسب پنجمین برد خود در لیگ برتر بانوان و ارتقای جایگاه خود در جدول انجام خواهند داد.

تیم سایپا فارغ التحصیل مریم هاشمی که با اضافه شدن دو بازیکن در دور رفت لیگ برتر بانوان حاضر می شود، در سالن فدراسیون میزبان مس رفسنجان است. فارغ التحصیلان نخل آسیا در مس با هدف قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر باید به دنبال عملکرد بهتر در این مسابقه دور اول مسابقات باشند و به چهارمین برد خود در لیگ دست یابند. این تیم که با 9 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد در دور رفت مقابل سایپا با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. سایپا در حال حاضر با 5 برد و 15 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و به دنبال ارتقای جایگاه خود در این دیدار خواهد بود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دیدارهای هفته هشتم را اعلام کرد و برنامه کامل و لیست ناظران و داوران به شرح زیر است:
اصفهان، تالار ملت، ساعت 11:30 صبح

ذوب آهن – طلوع مهر
ناظر فنی: آذر منشایی، ناظر داوری: شفیقه احدی، داور اول: زینب حقی و داور دوم: حدیده صابری

تهران، تالار فدرال، ساعت 13:00

سایپا – مس رفسنجان
ناظر فنی: فیضه جعفری، ناظر داوری: فاطمه زندی، داور اول: زهرا شیری و داور دوم: مرضیه ابراهیم زاده.

رکورد شطرنج سالن شهدای دانش آموز ساعت 13

جهانبین چهارمحال – پیکان
ناظر فنی: نظآفرین فنودی، ناظر داوری: منیه منصور صادقی، داور اول: معصومه اسماعیل زاده و داور دوم: نوشین حکشناس.

تهران، سالن سایپان، ساعت 13

Sedik Govtar Varna – Serik
ناظر فنی: مهین مومن، ناظر داوران: محبوبه زرنوی زاده، داور اول: فرخاناز کویدل و داور دوم: گل تکین موزره

دیدگاهتان را بنویسید