لیگ برتر والیبال بانوان جدال تحریک آمیز دو مدعی دومی/ تلاش تیراندازان برای کسب سهمیه پلی آف

ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796041

جدال حساس تیم های سایپا و باریجاسان برای کسب رتبه دوم جدول حساس ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر در والیبال بانوان با حضور الساندرا کمپدل خواهد بود. این روزی است که پیکان تلاش می کند تا سهمیه خود را برای پلی آف نهایی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران، جام سردار دولاها روز پنجشنبه 8 آذرماه با برگزاری 5 دیدار در شهر کاشان اصفهان، ورمین پیگیری می شود. رفسنج و تهران.

دیدارهای هفته دوازدهم تا تصمیم سه تیم ذوب آهن اصفهان، سایپا و باریدجسانس برای صعود به مرحله پلی آف برگزار می شود. با این حال پیکان در صورت پیروزی در این هفته می تواند به جمع سه تیم برتر بپیوندد و ذهن خود را برای کسب سهمیه پلی آف آرام کند. البته اگر بانوان ورامینی در روز میزبانی جوانان زرتشتی یزد اولین پیروزی را کسب کنند.

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته سایپا و بریدجسانی در رقابتی نزدیک به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تیم دوم جدول مشخص شود. این در حالی است که الساندرا کمدلی به کاشان می رود تا از نزدیک این اختلاف حساس را زیر نظر بگیرد. در حال حاضر هر دو تیم از نظر امتیاز (29) برابر هستند و سایپا تنها به دلیل کسب یک پیروزی دیگر (10 برد) در رده دوم جدول قرار دارد. بنابراین بازی هفته دوازدهم هر دو تیم نقش تعیین کننده ای در سرنوشت دوم جدول رده بندی دارد. شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا از یک سو برای حفظ جایگاه خود تلاش می کنند و از سوی دیگر باریجاسان کاشان در تلاش است تا فاصله پیروزی های خود را با حریف کم کند.

تیم پیشتاز ذوب آهن این هفته به دیدار رفسنجانی می رود. شاگردان آسیه پام در کوپر رفسنجان تاکنون با کسب 5 و 16 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و در رقابتی نزدیک با مهرسان با 14 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند. مسی اگرچه با استفاده از امتیاز میزبان در تلاش برای حفظ جایگاه پنجم خود است اما حریفی مانند ذوب آهن را پیش روی خود دارد که این تیم در یازده هفته اخیر لیگ برتر بانوان موفق به کسب آن نشده است.

تقابل مهرسان و ریف اصفهان هم جالب است. شاگردان اعظم عدی در تیم مهرسان (5 برد، 14 امتیاز و رتبه ششم جدول) در صورت پیروزی مقابل هشتمین حریف خود در جدول 17 امتیازی می شوند و می توانند جایگاه رفسنجان مد در رده ششم را کسب کنند. البته به شرطی که مس از شکست قهرمان نیم فصل غافلگیر نشود. در آن سوی ریف اصفهان که تاکنون 3 برد و 8 امتیاز کسب کرده است، سعی دارد از امتیازات خانوار بهترین استفاده را بکند تا برای صعود به رده هشتم جدول آماده شود.

خودروسازان پیکان در هفته دوازدهم میزبان تیم هفتم جدول ستارگان فارس هستند. تیم تحت هدایت مریم پرخیزگر تاکنون 4 و 12 امتیاز کسب کرده و سایه بر سایه مهرسان حرکت می کند. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که شاگردان نیلوفر رشیدی در پیکان تا اینجای کار 7 و 21 امتیازی شده اند اما در صورت پیروزی در این دیدار جایگاه چهارمی آنها در جدول افزایش نخواهد یافت. از طرفی ستاره های فارس با کسب 3 امتیاز این دیدار می توانند جای مهرسان را در رده ششم (به شرط شکست مهرسان) بگیرند.

هفته دوازدهم اما بهترین فرصت برای بانوان ورامینی است تا با پیروزی مقابل نماینده یزد اولین پیروزی خود را جشن بگیرند. شاگردان نصیرین حزنی هفته گذشته اولین ست بردگان را در کارنامه خود ثبت کردند اما این تیم هنوز برنده نشده است. این در حالی است که تیم جوانان زرتشتی یزد هم اکنون با یک برد و 4 امتیاز در رده نهم قرار دارد. شاگردان علی فتوحی قطعا هدف دیگری جز کسب دومین برد در روز جشن ورامینان نخواهند داشت.

** برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:
کاشان سالن 7 مهر ساعت 14
اسانس باریج – سایپا

اصفهان، تالار امام علی، ساعت 14:00
ریف اصفهان – مهرسان

ورامین تالار گل عباسی ساعت 14
زنان ورامین – جوانان زرتشتی یزد

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 14
عسل رفسنجان – استیل

تهران، خانه والیبال، ساعت 14.
پیکان – ستاره های ایرانی
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید