لیگ برتر والیبال بانوان در ادامه قدرت نمایی قهرمان نیم فصل، در ابتدای دور برگشت.

ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793704

قهرمان نیم فصل دور برگشت لیگ برتر بانوان را با پیروزی مقابل مهرسان آغاز کرد تا به برتری خود ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران جام سردار دلها پس از 11 روز وقفه در نیم فصل اول امروز (دوشنبه) 9 آذرماه) با 4 دیدار به میزبانی تهران (2 دیدار) ورامین و اصفهان پیگیری شدند.

* مهرسان صفر – ذوب آهن 3

ذوب آهن در یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته دهم به میزبانی خانه والیبال تهران از میانه جدول میهمان تیم مهرسان بود. شاگردان فریبا صادقی که نیمه اول را با 9 برد و 26 امتیاز در نیمه اول پیروز شده بودند، در ابتدای بازی برگشت فرصت استفاده از امتیازات میزبان را به مهرسان ندادند و در 3 ست متوالی با نتیجه 3 بر صفر مقابل میزبان پیروز شدند. با کسب امتیاز 25 بر 13، 25 بر 15 و 25 بر 14، یک پیروزی دیگر در این دیدار به دست آورد.

آمنه حاجیان، محبوبه زرنوی زاده، فرحناز گاویدل و شیما حققی زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر قضایی، داور اول و داور دوم تیم نظارت و داور را تشکیل دادند.

* بانوان سفر ورامین – مس رفسنجان 3

در دیگر دیدار هفته دهم تیم بانوان ورامین که هنوز قهرمان لیگ برتر والیبال نشده است به دیدار کپر رفسنجان می رود. این دیدار از آن جهت اهمیت داشت که شاگردان نسرین حزنی امیدوار بودند با استفاده از امتیازات خانگی خود اولین پیروزی خود در لیگ برتر بانوان را جشن بگیرند. البته این اتفاق نیفتاد که شاگردان آسیه پام در تیم مس رفسنجانی میهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند و از 25 بر 13، 25 بر 17 و 25 بر 18 امتیاز کسب کنند تا نوار ناکامی ورامینی ها ادامه دارد.

فائزه جعفری و زهره اعتمادی فر ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که 75 دقیقه به طول انجامید. داوران اول و دوم این مسابقات را نسرین حق شناس و لیلا ویسی بر عهده داشتند.

* ریف 3 – پرشین استارز 2

هفته دهم لیگ هفته تقابل غیر مستقیم دو تیم ستارگان فارس و مهرسان بود. شاگردان مریم پرخیزگر در ستارگان فارس تا پایان هفته نهم با 11 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفتند و پیروزی مقابل ریف اصفهان (هشتم جدول) در اوایل بازی برگشت می تواند این تیم را در صعود به جدول رده بندی یاری کند. به خصوص بعد از اینکه مهرسان هم مقابل ذوب آهن قهرمان نیم فصل شکست خورد. اما ستارگان فارس در رالی پنج ست با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ریف اصفهان شدند و وقت آن بود که میزبان اصفهانی به سومین پیروزی خود در جدول رده بندی دست یابد.

در این دیدار ریف اصفهان در ست های اول، دوم و پنجم با نتایج 28 بر 26، 25 بر 18 و 16 بر 14 برنده شد. ستارگان فارس در ست های سوم و چهارم نیز امتیازات 25 بر 21 و 25 بر 13 را به سود خود کسب کردند.

این دیدار را سهیلا محمد علیزاده و طوبی بهپور به عنوان ناظران فنی و داور تماشا کردند. زینب حقی (داور اول) و مرضیه ابراهیم زاده (داور دوم) نیز تیم داوری را تشکیل دادند.

* سایپا 3 – جوانان زرتشتی صفر

نارنجی پوشان سایپا در آخرین دیدار خود امروز میزبان جوانان زرتشتی یزد بودند و موفق شدند با برتری 3 بر صفر میهمان نهمین پیروزی خود را در کارنامه ثبت کنند و جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کنند.

شاگردان مریم هاشمی در این دیدار موفق شدند امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 6 و 25 بر 16 را به سود خود به دست آورند.

دیدار دو تیم یک ساعت و 14 دقیقه به طول انجامید.

هاجر نجاتی زاده، منیژه صادقی، معصومه اسماعیل زاده و زهرا صالحی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و دوم تیم نظارت و داوری این دیدار را تشکیل دادند.

دیدار تیم های کاشان و پیکان اسنس باری از هفته دهم لیگ برتر بانوان به دلیل مصادف شدن لیگ والیبال جوانان پسر میزبان کاشان با هفته دهم لیگ برتر بانوان و کمبود فاکتور و امکانات برای این دیدار فردا (سه شنبه 30 آذر) با یک روز تاخیر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید