لیگ برتر والیبال بانوان سایپا به فینال رسید/ دومین فینالیست برای سومین بازی قرعه کشی شد


ساعت: 21:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808780

در دومین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بانوان، سایپا به فینال راه یافت اما تعیین فینالیست دوم به دیدار سوم موکول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز (دوشنبه 25 بهمن ماه) با برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال برترین های بانوان باشگاه های جام حذفی ایران «سردار دلها» با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد. .

* اسانس باریج 3 – ذوب آهن 1

در اولین دیدار که از ساعت 14 آغاز شد دو تیم باریجاسانس کاشان و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که ذوبیاس با نتیجه 3 بر صفر باریج اسنشالز را شکست داد.

اما در بازی برگشت از این مرحله باریج اسانس با نمایشی زیبا 3 بر 1 حریف خود را شکست داد تا امید خود را برای ادامه بازی تا دیدار پایانی حفظ کند.

تیم ذوب آهن در ست سوم 25 بر 21 پیروز شد اما باریج اسانس فرزانه شعبان خمسه در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 22 و 25 بر 23 حریف خود را شکست داد. تیمی که به دیدار فینال راه پیدا می کند.

فاطمه عنایت بازیکن شماره 12 ذوب آهن در ست دوم این دیدار مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ست چهارم این دیدار اوج حساسیت این دیدار بود و در نهایت دندان ها به رای داور اعتراض کردند.

این چهارمین دیدار ذوب آهن و باری اسنس در لیگ برتر در سال جاری است که هر تیم دو برد را در کارنامه خود ثبت کرد و دیدار فردا آخرین جدال دو مدعی خواهد بود.

الساندرا کمدل سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران تماشاگر ویژه دیدارهای امروز و دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ برتر بانوان بود.

لیلی توکلی و پریچر گفاری ناظر و داور فنی این دیدار 138 دقیقه ای بودند.

فرحناز گاویدل، زینب حقی و هدیه صابری نیز به ترتیب به عنوان داور اول، دوم و داور ویدئویی قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

مانا آشفتک بازیکن شماره 7 اسانس باریج کاشان در ست سوم این دیدار کارت زرد گرفت و فرانک بابلیان بازیکن شماره یک ذوب آهن در ست چهارم این مسابقه کارت زرد گرفت.

* سایپا 3 – پیکان صفر

تیم والیبال سایپا مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها که در اولین دیدار (شنبه 23 بهمن) با نتیجه 3 بر صفر پیکان را شکست داد، در دومین دیدار با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد تا با 2 نتیجه به دیدار نهایی لیگ برتر راه یابد: 2 پیاپی در شهرآورد تهران. بهترین بانوان 1400 صعود

شاگردان مریم السادات هاشمی که چهارمین تیم بانوان آسیایی را نیز در کارنامه خود دارند، در بازی امروز که از ساعت 17:30 آغاز شد و به دلیل تمدید بازی قبلی با نیم ساعت تاخیر در 3 بازی برگزار شد. ست های متوالی 25 بر 19 با نتایج 25 بر 18 و 27 بر 25 پیکان را شکست دادند و فینالیست شدند.

این چهارمین دیدار پیکان و سایپا در لیگ برتر امسال بود که نارنجی پوشان در هر چهار دیدار پیروز شدند.

پیکان ها که در سال 1999 در لیگ برتر زنان سوم شدند، امسال برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت های مقدماتی ادامه خواهند داد.

الساندرا کمدل سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران تماشاگر ویژه دیدارهای امروز و دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ برتر بانوان بود.

مهین مومن، زهره اعتمادی، نسرین حق شناس، لیلا ویس و داور فرحناز گاویدل به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول، داور دوم و داور ویدئویی تیم نظارت و داوری این دیدار را تشکیل دادند که 105 دقیقه به طول انجامید.

در دیگر دیدار امروز باریج اسنشال کاشان با نتیجه 3 بر یک ذوب آهن را شکست داد تا حریف تیم سایپا در فینال سومین دیدار دو تیم که فردا ساعت 16 برگزار می شود مشخص شود.

دیدار نهایی و رده بندی لیگ برتر بانوان 1400 پنجشنبه 28 بهمن ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.

* اعلام داوران و ناظران سومین دیدار ذوب آهن و اسانس باریج

فردا (27 بهمن، سه شنبه) از ساعت 16:00 سومین دیدار تیم های ذوب آهن و باریج اسانس از مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی جام باشگاه های برتر بانوان ایران «سردار دلها» برگزار می شود.

سازمان فدراسیون والیبال اعلام کرد که داوران و ناظران این دیدار که تیم نظارت بر این دیدار را هاجر نجاتی زاده و منیه صادقی به عنوان ناظران فنی و داوری بر عهده خواهند داشت.

همچنین زهرا شیری، هدیه صابری و زینب حقی به عنوان داور اول، دوم و ویدیویی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید