لیگ برتر والیبال مربیان تیم چه گفتند؟ / همه او را دنبال کردند!

زمان: 19:03
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778086

مربیان تیم ها در آستانه آغاز لیگ برتر والیبال به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لیگ برتر والیبال این هفته آغاز می شود. مربیان تیم های لیگ برتر در آستانه این رقابت ها صحبت کردند.

تندروان: دغدغه تیم ها فشردگی لیگ برتر والیبال است

تیم والیبال شهرداری ارومیه فصل جدید جام سردار دلها را با سرپرستی محمدرضا تندروان آغاز می کند.

سرمربی شهرداری ارومیه با ارزیابی تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ، گفت: آنچه مشخص است این است که تیم های حاضر در این دوره از مسابقات چند ماهی است که تمرین می کنند. ممکن است مانند لیگ قبلی نباشد که افراد حاضر در 3 تا 4 تیم جدید هنگام قرعه کشی لیگ دور هم جمع شوند. این نشان می دهد که امسال لیگ قوی تر و پربارتر از هفته اول شروع خواهد شد. بنابراین فکر می کنم تیم های حاضر در این دوره از مسابقات شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارند.

شهرداری ارومیه در اولین هفته لیگ برتر میزبان ملت مریوان است. تندروان درباره اولین حریف شاگردانش گفت: رهیاب ملال بازی های تدارکاتی زیادی انجام داد و حتی یک بازی تدارکاتی با شهرداری ارومیه داشت. به دلیل این بازی ها ، این تیم در شرایطی قرار دارد که بازیکنانش با هم والیبال خوبی بازی می کنند و از شرایط سال گذشته که جزو دو تیم آخر جدول بود فاصله دارند. حدس می زنم لیگ ملت ها امسال غافلگیر کننده خواهد بود.

سرمربی شهرداری ارومیه ضمن ارزیابی نحوه برگزاری لیگ امسال نیز گفت: نحوه برگزاری مسابقات امسال همان روال معمول است. تنها مسئله ، بحث برگزاری مسابقات از نظر زمان و فشردگی لیگ است که به نگرانی تیم ها تبدیل شده است. امیدوارم برگزاری دو بازی در هفته و سفرهای آتی تیم ها هیچ خطری برای بازیکنان ایجاد نکند.

وی افزود: در گذشته ، هر دو هفته سه بازی لیگ برگزار می شد و بنابراین فرصتی برای بازیابی تیم ها فراهم می شد. اما هیچ فرصتی در این لیگ وجود ندارد و من فکر می کنم که هم کادرفنی و هم بازیکنان باید شیوه زندگی خود را تغییر دهند تا بتوانند با خیال راحت از این لیگ عبور کنند.

سی و پنجمین دوره جام سردار دلا ، قهرمانی بهترین باشگاه های مردان ایران ، از دومین یکشنبه آبان ماه آغاز می شود.

عطایی: در لیگ برتر دیدارهای سخت و نزدیکی خواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال لبنی هراز آمل با اشاره به توزیع بازیکنان اصلی در تیم های مختلف در لیگ برتر 1400 گفت: جدول این دوره از مسابقات به سه قسمت تقسیم شده است. قسمت اول شامل 5 ، 6 تیم برتر است که شانس قهرمانی روی سکو و قهرمانی را دارند. قسمت دوم تیم هایی است که استراتژی آنها صعود به مرحله پلی آف است و قسمت سوم تیم هایی هستند که برای جلوگیری از سقوط تلاش می کنند.

عطایی با تاکید بر سختی و مجاورت مسابقات امسال افزود: با توجه به اینکه لیگ امسال به صورت دو طرفه برگزار می شود ، تیم های میزبان مسابقات قابل قبولی در خانه خواهند داشت و فشار زیادی را بر رقبا وارد خواهند کرد. به طور کلی ، من فکر می کنم مسابقات سختی برای همه تیم ها وجود خواهد داشت.

وی در ارزیابی گرگان پاس به عنوان رقیب لبنیات هراز آمل در هفته اول لیگ برتر گفت: هفته های اول همه مسابقات از جمله مسابقات و لیگ ها سخت است زیرا حریفان اطلاعات زیادی از یکدیگر ندارند. “با پیشرفت مسابقات ، اطلاعاتی که به بازیکنان و تیم ها می رسید به تیم ها کمک می کرد تا استراتژی منطقی تری را ارائه دهند. البته ، ما یک بازی تدارکاتی با تیم پاس گرگان داشتیم و از یکدیگر اطلاعاتی دریافت کردیم که به هر دو تیم در مسابقات کمک می کند. با این حال ، همه مسابقات ، به ویژه بازی های ابتدای لیگ ، دشوار خواهند بود.

سرمربی هراز لبنی آمل با اشاره به نحوه برگزاری لیگ امسال ادامه داد: در سال های گذشته روال معمول این بود که مسابقات در ابتدا و انتهای دور برگشت در یک سفر دو طرفه ، هشت تیم برگزار می شد. به پلی آف صعود کرد و موقعیت سایر تیم های برتر مشخص شد. امسال لیگ به همین ترتیب برگزار می شود. من مطمئنم که ما یک لیگ برتر تحت فشار قوی داریم. از سوی دیگر ، برگزاری دو بازی در هفته فشار کار را دوچندان می کند. امیدوارم با برنامه ریزی مناسب تیم ها ، مسابقات خوبی برگزار شود و جدا از هر نتیجه ای که اتفاق می افتد ، فشردگی لیگ باعث مصدومیت نمی شود و بازیکنان با سلامتی کامل لیگ را به پایان می رسانند.

عطایی درباره هدف لبنیات هراز آمل در این دوره از مسابقات نیز گفت: ما سعی می کنیم جزو 5 یا 6 تیم برتر جدول باشیم اما تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت بیشتر انجام می دهیم.

محمدی راد: امسال هفت تیم در لیگ برتر برای قهرمانی رقابت می کنند

سرمربی تیم والیبال سپاهان مبارکه فولاد درباره روش این دوره از مسابقات گفت: «روش انجام سفرهای دو طرفه شایسته والیبال ایران است.» والیبال درجه یک باید دارای لیگ حاکم باشد. با این حال ، باشگاه ها در این دوره از مسابقات دارای تعدادی مسئولیت اجتماعی هستند که می توانند با انجام مسئولیت های خود با برگزاری مسابقات در استان های خود انجام دهند. به هر حال ، ممکن است برخی مشکلات در طول مسابقات وجود داشته باشد ، اما امیدوارم با استفاده از تجربه فصل گذشته ، مراحل گروهی و پلی آف را در سلامت کامل پشت سر بگذاریم.

محمدی راد با اشاره به اهداف باشگاه سپاهان در لیگ برتر امسال افزود: سپاهان باشگاهی جامع است که با برنامه ای سه ساله وارد مسابقات شد. امیدوارم امسال بهترین نتیجه را بگیرم ، اگرچه تعداد تیم هایی که برای کسب عنوان قهرمانی سرمایه گذاری کرده اند کم نیست و شانس قهرمانی شش یا هفت تیم وجود دارد. سال گذشته شاید کمتر تیمی شانس بردن روی سکو را داشت ، اما امسال به دلیل تقسیم بازیکنان به تیم های مختلف ، به نظر می رسد تعداد تیم هایی که برای قهرمانی رقابت می کنند افزایش یافته و شاهد مسابقات بهتری خواهیم بود. امیدوارم بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی رفسنجان کوپر را حریفی محترم ، با کیفیت و باتجربه خواند و درباره اولین بازی فولاد مبارکه سپاهان با این تیم گفت: امیدوارم بتوانیم از امتیازات خانگی از هفته اول به خوبی استفاده کرده و برنده مسابقه باشیم.

سعیدی: لیگ سختی در پیش داریم

تیم هورسان رامسر به سرپرستی عارف باقرزاده سال گذشته در رده نهم لیگ برتر قرار گرفت و امسال این تیم زیر نظر فرشاد ساعدی تمرین می کند.

سرمربی تیم والیبال 1400 لیگ برتر هورسان و ویژگی های منحصر به فرد آن گفت: “من فکر می کنم امسال یکی از سخت ترین سال های لیگ خواهد بود زیرا هر 14 تیم انگیزه ای برای بازی در مرحله پلی آف دارند.” در حالی که در سال های گذشته ، بسیاری از تیم ها فقط می خواستند در لیگ برتر بمانند.

فرشاد ساعی با اشاره به وضعیت فعلی تاج گفت: ما سعی کردیم در شرایط سخت تاج تیم قابل قبولی را تشکیل دهیم. ما هیچ آسیبی جدی در بین بازیکنان نداریم ، اما هنوز برای 80 درصد آمادگی نداریم.

سرمربی تیم والیبال هورسان برگزاری لیگ دور را برای تیمش دشوار خواند و گفت: من فکر می کنم به دلیل فاصله زیاد بین شهرها و فاصله کم بین روزهای مسابقات برای ما سخت خواهد بود. “

سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال جام سردار دلها از بهترین باشگاه های مردان ایران از یکشنبه دوم آبان ماه آغاز می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید