لیگ برتر والیبال پیروزی سخت شهداب مقابل مس / پیروزی ارزشمند فولاد سیرجان مقابل لبنیات هراز


ساعت: 22:19
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810902

تیم های شهداب یزد و فولاد سیرجان در اولین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال به برتری دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله اول مسابقات پلی آف والیبال باشگاه های برتر ایران جام سردار دلاجا از 12 تا 18 اسفندماه برگزار می شود.

اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان با چهار دیدار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (12 و 14 اسفند) پیگیری می شود.


* مقاومت شهداب یزد 3 – مس رفسنجان 2

در سومین دیدار این مرحله از ساعت 15:30 امروز (چهارشنبه) تیم های شهداب یزد و مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند.

هر دو تیم در این مسابقه والیبال نمایشی بسیار زیبا و تحسین برانگیز داشتند که نتیجه آن تا آخرین ثانیه ها قابل پیش بینی نبود و در نهایت مقاومت شهداب یزد با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

تیم مس رفسنجان در ست های اول و سوم این دیدار مقاومت شهداب یزد را غافلگیر کرد و با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 17 پیروز شد اما در پایان نماینده یزد در ست های دوم، چهارم و پنجم با نتیجه 25 بر 19 پیروز شد و با نتیجه 25 بر 21 پیروز شد. و 17 بر 15 اولین قدم را به سوی نیمه نهایی بردارد.

محمد حسن هوشدل و مجید محسنی شوشتری ناظران فنی و داوری این دیدار 161 دقیقه ای بودند.

همچنین وحید پورکاسیان، وحید خراسانی و مسعود یزدان پناه قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند که به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدیویی حضور داشتند.

مهمان ویژه این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، ابوالفضل هداقلی پور رئیس سازمان ورزش «بسیج» بود.

شاگردان علیرضا تولوکیان سرمربی تیم مقاومت با 18 برد و 50 امتیاز در مرحله گروهی سوم باقی ماندند و رفسنجان کپر با 14 برد و 37 امتیاز ششم شد.

کپر رفسنجان در هفته دوازدهم 3 بر یک شهداب یزد را شکست داد و دیدار هفته بیست و پنجم با انتقام 3 بر یک یزدی ها به حریف خاتمه یافت.


* چپرلی بهترین گلزن دیدار شهدا و مس است

سلیم چاپرلی از تیم مقاومت شهداب یزد با کسب 19 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد. در تیم مس رفسجان موعود آقاپور با 17 امتیاز بهترین بازیکن بود.

تیم مقاومت شهداب یزد در ست های این دیدار در مجموع 103 امتیاز به دست آورد که به ترتیب 53 امتیاز در حمله، 13 امتیاز در دفاع، 2 امتیاز سرویس و 35 امتیاز از خطاهای بازیکنان تیم مس بود.

نماینده رفسنجان نیز در این دیدار در مجموع 105 امتیاز به دست آورد که شامل 62 امتیاز حمله، 12 دفاع، چهار امتیاز سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهداب است.


* لبنیات هراز 1 – فولاد سیرجان 3

در آخرین دیدار دو تیم لبنیات هراز و فولاد سیرجان (دفاع از عنوان قهرمانی) به مصاف هم رفتند.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان در این دیدار که 126 دقیقه به طول انجامید با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند تا گامی بلند به سوی نیمه نهایی بردارند.

تیم لبنیات هراز که در ست سوم این مسابقات با نتیجه 25 بر 22 به برتری رسید، در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 23 شکست خورد تا به بقای این مسابقات امیدوار باشد. نتایج دیدارهای دوم (26 اسفند) و سوم (28 اسفند).

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز به عنوان تیم دوم جدول رده بندی (18 برد و 52 امتیاز) مرحله گروهی را به پایان رساندند.

استیلی سیرجان نیز با 13 برد و 38 امتیاز به عنوان تیم هفتم جدول راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

نتیجه دو دیدار از دور مقدماتی دو تیم در هفته یازدهم و بیست و چهارم به سود آملی ها به پایان رسید و فولاد سیرجان یکی از ناکامی های دیدار امروز را جبران کرد.

بهرام سلیمانی و مسعود قاری ناظر و داور فنی این دیدار بودند. مسعود زوگی، محمد عشق دوست و مسعود یزدان پناه به عنوان داور اول، دوم و ویدئویی قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

در ست چهارم این دیدار علی یوسف پور از تیم فولاد سیرجان و رضا قرا از تیم لبنیات هراز از داور اول کارت زرد گرفتند.

بدین ترتیب مرحله یک چهارم نهایی با برتری پیکان، سپاهان، شهداب یزد و استیلی سیرجان به پایان رسید.


* موفق ترین بازیکن بازی هراز – سیرجان

رضا گرا از لبنیات هراز با 26 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد. مجتبی قلی زاده با 17 امتیاز بهترین بازیکن تیم فولاد سیرجان بود.

شاگردان سیرجان استیلی در مجموع 97 امتیاز در ست های این دیدار به دست آوردند که به ترتیب 54 امتیاز در حمله، 15 امتیاز در دفاع، 3 امتیاز در سرویس و 25 امتیاز از خطاهای بازیکنان هراز بود.

نماینده آمل نیز در مجموع 86 امتیاز در این دیدار به دست آورد که شامل 53 امتیاز حمله، 9 امتیاز دفاع، دو امتیاز سرویس و 22 خطا برای بازیکنان سیرجان است.

برنامه دیدارهای برگشت این مرحله که از فردا (پنجشنبه 5 اسفندماه) آغاز می شود به شرح زیر است:


دوستت دارم

15:30: پاس گرگان – سپاهان

18:30: شهرداری ارومیه – پیکان


جمعه 6 مارس

15:30: فولاد سیرجان – لبنیات هراز

18:30: مس رفسنجان – مقاومت شهداب یزد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید