لیگ قهرمانان آسیا سیر امید طلایی هم کم رنگ شد/ سپاهان نای برای صعود نداشت!


ساعت: 23:40
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834592

هفته آخر جدال نمایندگان فوتبال ایران با حریفانشان در لیگ قهرمانان آسیا با شکست و حذف سپاهان ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 با پیگیری فولاد و سپاهان دو نماینده فوتبال ایران در رقابت های متمرکز عربستان و عربستان از ساعت 21:45 امشب (سه شنبه اردیبهشت) به پایان رسید. 26 و صبح چهارشنبه 27 اردیبهشت).

در اولین دیدار از گروه D و در ورزشگاه ملک عبدالله شهر؛ تیم های فوتبال الدحیل قطر و سپاهان در دیداری بسیار مهم و حساس از ساعت 21:45 به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی به دلیل هدایت بلامنازع و صعود مصمم قطری ها برای الدحیل چندان حساس و مهم نبود اما شرایط طلایی ناگوار دیار زاینده رود در مسیر صعود استرس و حساسیت را افزایش داد. شکست یک بر صفر نماینده فوتبال ایران در دیار کار را سخت کرد و هماهنگ نبودن دیدارهای این گروه نیز باعث افزایش فشار بر شاگردان محرم نویدکی شد.

این تیم در نیمه اول با وجود موقعیت گیری صحیح و ثابت سپاهانی ها، شانس پنالتی شدن خود را با 3 گل ارزیابی نکرد و تنها یک گل به ثمر رساند. نیمه دوم نیز با همان بی دقتی و موقعیت های از دست رفته طلایی ها ادامه یافت تا سپاهان با وجود گل زیبا به تلخی از آکل خارج شود.


الدحیل ۵
گل ها: مایکل اولونگا 10 و 35 – ادمیلسون جونیور 40 و 90 – فرجانی ساسی 50


سپاهان 2
گل محمد نژاد مهدی 20 – سروش رفیع 80

در آخرین بازی از گروه C و در ورزشگاه ملک عبدالله جده؛ تیم های فوتبال فولاد امارات و شباب الاهلی از ساعت 00:45 بامداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان جواد نکونام پیش از این برای کسب مقام اول و صعود مستقیم با مردان اماراتی به تیم اول یا دوم گروه خود راه یافته اند. دیدار دو تیم با بدشانسی فولادی ها با تساوی یک گل به پایان رسید و فولادی ها برای جبران امتیازات از دست رفته و صعود با اقتدار پا به میدان خواهند گذاشت.


فولاد
گل:


شباب‌الاهلی
گل:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید