لیگ ملت های والیبال سفر داور به صوفیه و حضور رئیس فدراسیون به همراه تیم ملی ایران


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877486

رئیس فدراسیون والیبال در دو دیدار سرنوشت ساز مقابل آمریکا و برزیل در هفته دوم لیگ از شاگردان عطایی حمایت و همراهی می کند.

هفته دوم لیگ ملت های 2022 در گروه مردان از امروز (سه شنبه 30 خرداد) در بلغارستان و فیلیپین با حضور تیم های بلغارستان، ایران، آمریکا و برزیل آغاز می شود. تیم های کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان در گروه چهارم لیگ ملت های صوفیه به مصاف هم خواهند رفت.

رئیس فدراسیون والیبال برای حمایت و همراهی تیم ملی ایران در دو دیدار سرنوشت ساز مقابل تیم های آمریکا و برزیل راهی بلغارستان می شود. محمدرضا داورزنی صبح چهارشنبه از تهران به مقصد استانبول و ساعت 7:30 صبح به وقت محلی از استانبول به مقصد صوفیه حرکت می کند.

شاگردان بهروز عطایی روز پنجشنبه 11 تیرماه از ساعت 21:30 به وقت تهران به مصاف تیم قدرتمند آمریکا می روند و روز جمعه 12 تیرماه از ساعت 18 به مصاف برزیل می روند.

تیم ملی والیبال آمریکا در پایان هفته اول با 4 برد متوالی و 11 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. در مجموع 31 تورنمنت در لیگ جهانی (28) و لیگ ملت ها (سه دوره) برگزار شده است که پرافتخارترین تیم دارای این مسابقات است.

داور ساعت 21 و 15 دقیقه روز جمعه 2 تیرماه پس از دیدار تیم های ایران و برزیل برای حضور در جلسه هیات مدیره کنفدراسیون والیبال آسیا، صوفیه را به مقصد مانیل ترک می کند. اولین بازی تیم ملی والیبال ایران ساعت 21:30 امروز (سه شنبه 30 خرداد) به وقت تهران به مصاف بلغارستان خواهد رفت و آخرین بازی ایران ساعت 15 روز شنبه 4 تیرماه برابر کانادا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید