لیگ ملت های والیبال شکست سنگین یانکی ها مقابل والیبالیست های ایران / کار بزرگ شاگردان عطایی در دیداری حساس


ساعت: 00:57
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878128

تیم ملی والیبال کشورمان آمریکا را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌های 2022 از ساعت 21:30 امروز پنجشنبه 2 تیر 1401 در صوفیه به مصاف تیم ملی آمریکا، تنها تیم بدون شکست لیگ ملت‌های اروپا و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران از طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، امیرحسین توختک و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) استفاده می کند.

تیم ایران در ست اول موفق شد با ارائه خطای کم و یک بازی تماشایی با نتیجه 25 بر 18 مقابل حریف قدرتمند خود پیروز شود. در این ست آمریکایی ها دو برابر شاگردان عطایی اشتباه کردند و 2 سرویس بدون بازگشت امیرحسین اسفندیار تاثیر بسزایی در ثبت پیروزی در ست اول داشت.

بازی منطقی و بی عیب ایران در ست دوم ادامه یافت و بلندگوهای آمریکایی در این ست تا حدی توسط مدافعان ایران کنترل شد. رمز برتری ایران در این ست دستاوردهای عبادی پور و اسفندیار بود که توپ های خوبی برای وادی فراهم کردند. فشار تیم آمریکا روی تیم ایران با سرویس های این تیم شدت گرفت و آنها را به بازی بازگرداند. هر دو تیم در این ست به امتیاز 27 رسیدند اما هوشیاری وادی برای تشخیص اشتباه تیم ملی آمریکا، نتیجه این ست را 29 بر 27 به سود ایران رقم زد.

ضربان قلب ملی پوشان ایران در ست سوم ادامه یافت و البته اختلاف امتیاز دو تیم در این ست هرگز افزایش پیدا نکرد. تیم ایران در ست سوم نیز با نتیجه 27 بر 25 پیروز شد تا روحیه و انرژی مضاعفی برای ادامه کار تیم والیبال ایران تزریق شود.

تیم ملی والیبال ایران در پایان بازی با آمریکا 46 امتیاز از حمله، 6 امتیاز از دفاع، 5 امتیاز مستقیم از سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. تیم ملی آمریکا نیز 42 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از تور دفاعی، 3 امتیاز از سرویس و 21 امتیاز از خطاهای تیم ایران به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید