لیگ والیبال کشور کاظمی و عابدینی راهی تهران می شوند و بردیا و سرلک جایگزین می شوند


زمان: 08:58
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855834

در پایان هفته اول لیگ ملت های والیبال، رضا عابدینی و صابر کاظمی راهی تهران شدند و بردیا سعادت و سینا سرلک راهی صوفیه شدند.

شب گذشته (یکشنبه 22 خرداد) هفته اول مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان که از 16 خرداد در اتاوا و برزیل آغاز شده بود به پایان رسید. و تیم ملی ایران در هفته اول با دو برد و دو باخت به کار خود پایان داد.

کاروان والیبال ایران ساعاتی پس از آخرین دیدار خود برای شرکت در هفته دوم این رقابت ها عازم صوفیه بلغارستان شد و پس از آن بردیا سعادت و سینا سرلک راهی بلغارستان می شوند و به کاروان والیبال ایران در صوفیه می پیوندند. انجام اقدامات لازم برای خروج از کشور. بنابراین عابدینی و کاظمی صبح امروز در فرودگاه استانبول تیم را ترک کردند و به تهران بازگشتند.

محمد طاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توهتچ، مهراب ملک سرخی، اسماعیل مسافر، امین اسماعیل نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدرضا حضت و محمدرضا حاز. عازم استانبول شده و پس از یک روز استراحت در هتل فرودگاه از استانبول به مقصد صوفیه بلغارستان حرکت کرده و مقدمات حضور در هفته دوم لیگ ملت های والیبال را آغاز خواهد کرد.

جوانان ایران در هفته دوم این رقابت ها روز سه شنبه 30 خرداد به ترتیب با تیم های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید