مأموریت جهاد تبیان در دست فرماندهان جنگ نرم و اساتید دانشگاه است


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810180

اوحدی با بیان اینکه رسالت جهاد تبیان بر عهده فرماندهان جنگ نرم و اساتید دانشگاه است، گفت: در کنار سواد علمی و معنوی، هوش علمی و معنوی دانشجویان نیز نیازمند تقویت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، ذبیح الله اوحدی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در استان 5 هزار و 238 دانشجو دارد که از این تعداد 4 هزار و 840 دانشجو و بقیه در مقطع کارشناسی ارشد هستند. آنها در 119 رشته تحصیلی تحصیل می کنند و 74 مدرس تمام وقت دارند.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رسالت این دانشگاه آموزش از راه دور یا از راه دور است، ادامه داد: علاوه بر دانشجویان، برای سایر مشاغل اعم از کارکنان و معلمان نیز آموزش داده می شود و دانشگاه پیام نور نسبت به سایر مشاغل غیر قابل مقایسه است. دانشگاه های دولتی شهریه کمتری دارد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم با ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان به تحصیل علم با نشاط و عمق بیشتری ادامه دهیم، افزود: گام دوم انقلاب با کمک اساتید و اعضای دستگاه های اجرایی در اولویت دانشگاه به ویژه ایرانیان است. سبک زندگی اسلامی و تبیین آن برای دانش آموزان است.

احدی بیان کرد: امروزه دانش آموزان نیازمند برخورداری از هوش علمی و معنوی و قدرت تحلیل در زمینه های معنوی، معرفتی و سیاسی هستند تا با ورود به متن جامعه بتوانند از مهارت ها و داشته های علمی و معنوی خود به درستی استفاده کنند و اراده کنند. ما از آن به عنوان یک پلت فرم استفاده می کنیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی ادامه داد: حسادت دینی و جهاد تبیین از نگرانی های مقام معظم رهبری است که دانشگاه با اتفاقات عجیب در فضای مجازی و مکه قصد دارد جهاد علمی، جهاد فرهنگی و جهاد تبیین را دنبال کند. «دشمن برای ایجاد و کنترل ذهن دانش‌آموزان و ایجاد انحراف سخت تلاش می‌کند. ماموریت این جهاد بر عهده فرماندهان جنگ نرم و اساتید دانشگاه است.

وی افزود: عفاف علمی همراه با غیرت دینی در دانشگاه دنبال می شود و بر اساس آموزه های دینی علم باید برای جامعه مفید باشد و نتیجه آن آرامش باشد.

اوحدی، مهارت آموزی در کنار تحصیل علم را از دیگر سیاست های دانشگاه پیام نور در دوره جدید عنوان کرد و گفت: تجاری سازی طرح های پژوهشی اساتید، استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و تفاهم نامه مشترک با مدیران استانی از مهمترین آنها است. -برنامه های مهم درآمدزایی پیشرو برای دانشگاه.

حجت الاسلام حسین مسعودی قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری در پیام نور نیز در این دیدار گفت: بیان و بیان حقایق یکی از مهم ترین وظایفی است که امروز باید به فرموده مقام معظم رهبری در دستور کار قرار دهیم. و ما به او نیاز داریم.”

وی افزود: دشمن بمباران تبلیغاتی و رسانه ای را در دستور کار قرار داده است و باید به این موضوع توجه بیشتری کنیم.

حجت الاسلام مسعودی گفت: دانشگاه پیام نور همواره رشد و پیشرفت داشته و باید در عرصه جهاد پیشگام باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید