ماجرای آزاردهنده تیم ملی پرسپولیس و تماس یحیی در واتس اپ

یحیی گل محمدی پس از دیدار تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور پیش از سفر به قطر با انتشار مطالبی به انتقاد از تیم ملی فوتبال پرداخت. یحیی در صفحه شخصی خود نوشت: این بهترین فرصت برای رساندن صدای مردم مظلوم بود. در مسیر دانش نمی توان بیش از صفر به شما داد. ماجرای سرمربی پرسپولیس در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد و حتی صدای او به قطر و اردوی تیم ملی رسید.

اتفاقی که چند ملی پوش را عصبانی کرده و از تاریخ جنجالی یحیی ناراحت شده اند. باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای علیه سرمربی خود از حمایت همه جانبه از تیم ملی و بازیکنانش خبر داد. این باشگاه در همین رابطه نوشت: در روزهایی که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مهم ترین رویداد ورزشی جهان حضور پررنگ و خوش بینانه ای دارد، لازم است همه دلسوزان عهد کنند. افتخار نام ایران جز تقویت روحیه تیم پرافتخار و بازیکنان سرزمینمان حرفی نزدند. باشگاه ملی پرسپولیس نیز با میلیون ها هوادار در این مسیر همراه و همسو با تیم ملی فوتبال ایران محسوب می شود، چرا که همه می دانند تعداد زیادی از ملی پوشان ایرانی ریشه در این باشگاه محبوب ایرانیان دارند.

پس از این اتفاق، مدیران فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی از درویش مدیرعامل پرسپولیس خواستند تا برای توضیح درباره ماجرای گل محمدی به فدراسیون برود. همچنین شنیده می شد احتمال محرومیت یحیی گل محمدی وجود دارد و سرمربی پرسپولیس می تواند چند جلسه ای محروم شود اما این اتفاق نیفتاد و خبری از محرومیت یحیی نبود.

نکته جالب این دیدار و ماجرای یحیی گل محمدی این بود که از این گروه 10 نفره، 4 بازیکن شاگردان فعلی یحیی هستند و بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و رامین رضاییان نیز پیش از این شاگردان یحیی بودند. در واقع از این بازیکنان تنها سه بازیکن استقلال به نام های سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی تجربه همکاری با گل محمدی را ندارند.

پس از گذشت چند روز از این ماجرا و زمانی که خود یحیی به اشتباه خود و البته ناراحتی شدید ملی گرایان پی برد، تصمیم گرفت به نحوی از شر آنها خلاص شود. سرمربی پرسپولیس از طریق واتس اپ با شاگردانش تماس گرفت و به آنها پیام داد تا به نوعی اوضاع را کنترل کنند.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیم ملی خود برای آنها در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد. حالا به نظر می رسد بعد از این اقدام خوب یحیی کمی از ناراحتی ملی پوشان پرسپولیس کاسته شده و آنها پس از بازگشت به ایران و استراحت چند روزه آماده بازگشت به تمرینات پرسپولیس هستند.

لازم به ذکر است پرسپولیس در شروع مجدد لیگ برتر و در حساس ترین دیدار نیم فصل اول باید به مصاف حریف سنتی و برگزاری دربی برود.

دیدگاهتان را بنویسید