ماجرای ارسال فیش جعلی از استقلال; آیا این ستاره آخرین وتر را می زند؟

ماجرای ارسال فیش جعلی از استقلال;  آیا این ستاره آخرین وتر را می زند؟

در خبرها آمده بود «هرووی میلیچ» مدافع و هافبک کروات سابق تیم فوتبال استقلال به دلیل جعل مدارک توسط باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرد. اقدامات بعدی نشان می دهد که میلیچ شکایتی نداشته یا حداقل تا امروز شکایتی از باشگاه استقلال دریافت نشده است. این بازیکن چند ماه پیش در نامه ای به استقلالی ها اعلام کرد که فیش های واریزی آنها واقعی نیست و از آنجایی که هیچ پولی به حسابش واریز نشده، حق شکایت به فیفا را برای خود محفوظ می داند.

ظاهرا زمانی که فیفا درباره شکایت میلیچ از استقلال تصمیم گیری کرد، باشگاه استقلال با ارسال فیش واریزی از پرداخت مطالبات این بازیکن خبر داد اما میلیچ متوجه شد که این پول به حساب او واریز نشده و رسید ارسالی جعلی بوده است. این موضوع باعث ناراحتی مدافع سابق کروات آبی پوشان شد و او در نامه ای به استقلال اعلام کرد که به دلیل جعلی بودن فیش واریزی حق شکایت به فیفا را برای خود محفوظ می داند. پنجره نقل و انتقالات استقلال نیز به دلیل عدم موافقت میلیچ برای دریافت مطالباتش بسته شد.

جعل اسکناس اولین بار در استقلال نیست. در جریان انتقال «محمد نادری» از کورتریک بلژیک به استقلال، مسئولان یک فیش واریزی جعلی برای آن باشگاه ارسال کردند. دومین جعل در انتقال «محمد محبی» از سانتا کلارای پرتغال به استقلال رخ داد. زمانی که پرتغالی ها با انتقال قرضی محیبی به استقلال موافقت کردند، ترتیبی دادند که ITC ارسال شود تا اولین قسط پول انتقال پرداخت شود.

یکی از معاونان سابق استقلال که اخیرا برکنار شده و شایعاتی در مورد قراردادش با این باشگاه به گوش می رسد، ایمیلی به باشگاه سانتا کلارا وارد می کند که ربطی به استقلال ندارد. دوباره یک رسید جعلی به باشگاه سانتا کلارا فرستاده می شود که اصل نیست. مسئولان سانتاکلارا نیز چندین بار ایمیل های مختلفی را به همان ایمیل وارد شده ارسال کردند و توضیح دادند که باشگاه استقلال به جز پرداخت نکردن پول انتقال محبی، از آنها تقدیر نکرده است. با تغییر مدیریت باشگاه، مسئولان فعلی متوجه ایمیل ارسالی به سانتاکلارا شدند و به طرف پرتغالی اعلام کردند که این ایمیل مورد تایید استقلالی ها نیست و به زودی مطالبات محبی را پرداخت خواهند کرد. باشگاه سانتا کلارا نیز این موضوع را قبول دارد اما مشکل اینجاست که تنها 90 هزار یورو از پول نقل و انتقالات استقلال به حساب باشگاه پرتغالی واریز شده و مابقی آن تایید نشده است.

مشخص نیست بر چه اساسی و با چه مدرکی اسکناس های جعلی ودیعه توسط مسئولان زمان استقلال ارسال شده و به عواقب آن فکر نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید