ماجرای استقلال و کاوه رضایی پیچیده تر از گذشته شده است

ماجرای استقلال و کاوه رضایی پیچیده تر از گذشته شده است

کاوه رضایی پس از فسخ قرارداد با تراکتورسازی در آخرین روز نقل و انتقالات، وضعیت خود را در کمیته تعیین وضعیت مشخص کرد. او با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد تا در نیم فصل قراردادش را با تراکتور فسخ کند و به استقلال بازگردد.

از سوی دیگر رضایی و مدیران سابق استقلال مدعی هستند که در قرارداد او با تراکتور بندی وجود دارد که باید نیم فصل قراردادش را فسخ کند و به استقلال بازگردد.

رضایی چند روز پیش به همراه وکیلش در کمیته تعیین وضعیت حضور یافتند و مدارک خود را ارائه کردند. مدیران باشگاه تراکتورسازی نیز توضیحات خود را ارائه کردند.

در چنین شرایطی کاوه رضایی و دو باشگاه تراکتورسازی و استقلال منتظر حکمی هستند که به نفع همه باشد، بحث برانگیز شود. اگر کمیته تعیین وضعیت رای دهد که کاوه رضایی باید به تراکتور برود، به احتمال زیاد به دلیل بحث غرامت 10 میلیارد تومانی، صدای استقلالی ها به گوش می رسد. همچنین اگر کمیته وضعیت کاوه او را ملزم به حضور در استقلال کند، دو اتفاق عجیب رخ می دهد. یکی اعتراض تراکتور به این تصمیم و دیگری حضور یا عدم حضور رضایی در لیست استقلال. استقلال فقط یک نقطه آزاد در لیست خود دارد و اگر کاوه را نخواهد باید 10 میلیارد تومان به او غرامت بدهد!

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد و آیا کاوه رضایی استقلالی می شود یا باید به جمع شاگردان پاکو خمس بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید