ماجرای تکان دهنده از طبقه پنجم باشگاه استقلال; مدیرعامل با اسلحه کلاشینکف تهدید به مرگ شد.

ابتدا به این بهانه که کمک می کنند و کمک های میلیاردی می کنند پای خود را به باشگاه باز می کنند و وقتی به شهرت و محبوبیت رسیدند نقاب را برمی دارند و نیت اصلی خود را نشان می دهند. و پرسپولیس خود را به عنوان هوادار و حامی این تیم معرفی می کند اما تجربه نشان می دهد که هیچ کدام از این کمک ها غافل نمی شوند و این کمک ها اغلب مانند وامی است که به باشگاه داده می شود و در نهایت پول این فرد است.البته کمک هایی در در این میان که بارها برمی‌گردند و با فرمول‌های عجیب و غریب می‌روند به جیب همان اسپانسرهایی که قرار بود به باشگاه کمک کنند و مشخصاً طرفدار تیم هم بودند.

مرد متمولی به تازگی به باشگاه استقلال پیوسته است که مدت هاست خود را ناجی استقلال در رسانه ها معرفی می کند و می گوید از هیچ تلاشی برای کمک مالی به این تیم دریغ نمی کند. رفت و آمد او از باشگاه استقلال ادامه داشت تا اینکه با احمد مددی، مدیرعامل وقت استقلال آشنا شد و مداخله کرد و او را تهدید به قتل کرد.

اما اصل ماجرا چه بود؟ این مرد به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد که آماده است با بازیکنان و طلبکاران باشگاه استقلال تسویه حساب مالی کند و با رسیدن به ثبات مالی باشگاه استقلال این درخواست ها را دریافت کند. چندی بعد این مرد ثروتمند به ساختمان علامه جنوبی مراجعه کرد و تفاهم نامه ای به احمد مددی داد و در آن نوشت که این ثروتمند ۵۵ میلیارد تن از باشگاه استقلال بدهکار است. مددی از امضای تفاهم نامه خودداری کرد و به او اعلام کرد که باید مدارک کافی برای امضای آن پس از بررسی ارائه شود.

بررسی های مدیرعامل وقت باشگاه استقلال نشان داد که فرد مورد نظر کمتر از 15 میلیارد تومان به حساب طلبکاران باشگاه استقلال واریز کرده و مبلغی را که در بررسی اطلاعات مالی خواسته اید به مرد ثروتمند گفته است.گروه باشگاه استقلال.دو موافق نیستم، آقای پولدارار از این جمله خوشش نیامد و شروع به تهدید مدیرعامل باشگاه استقلال با داد و فریاد کرد.

برای تایید این موضوع با ناصر فریاد شیران، معاون سابق اجرایی استقلال تماس گرفتیم که گفت: برخی افراد مشخصا برای کمک به باشگاه استقلال آمده اند اما در داخل به دنبال چیز دیگری هستند. مصاحبه تلویزیونی آقای مددی گویای همه چیز بود. وی سال گذشته به صراحت اعلام کرد که برخی از اعضای هیئت مدیره و بستگان استقلال که به این تیم کمک مالی کرده اند، در واقع وام داده اند و علاوه بر دریافت وام، به دنبال سود (مسکن) نیز بوده اند. .

وی افزود: این اظهارات مدیرعامل سابق برای برخی خوشایند نبود و همواره مورد هجمه و توهین شبکه ای قرار می گرفت که با فحاشی های مجازی در هم آمیخته بود. حقانیت حرف همه ثابت شده است.

معاون اسبق باشگاه استقلال گفت: مددی در دوران استقلال با سلطه بازیکنان و مربیان دست و پنجه نرم می کرد. ایجاد انضباط مالی و شفافیت در باشگاه و تکمیل 4 پرونده بدهی و دادگاه. وی به صراحت اعلام کرد که برخی از اعضای هیات مدیره با فروش پلاستیک و برج …….. قصد فریب هواداران را دارند و آنچه را که برای استقلال خرج می کنند چندین برابر می کنند.

فریادشیران گفت: وقتی احمد مددی پارسال گفت مافیای قدرت و ثروت با استقلال همدلی ندارند اما متاسفانه تلفنی شنیده نشد و محصول همه روشنگری ها توهین به او بود. کسانی که در فضای مجازی ناجوانمردانه به من و احمد مددی حمله کردند و روشنگری او را منعکس نکردند، اخلاقاً مدیون احمد مددی بنده هستند و روزی باید پاسخگو باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید