ماجرای ثبت قرارداد بمب بزرگ یحیی برای پرسپولیس

ماجرای ثبت قرارداد بمب بزرگ یحیی برای پرسپولیس

پس از فسخ یک طرفه لوکادیا از پرسپولیس و خروج این بازیکن از ایران، باشگاه پرسپولیس قصد دارد به زودی از مهاجم سابق هلندی شکایت کند و از او غرامت بخواهد. طبق قانون هر تیم لیگ برتری فقط می تواند 4 بازیکن خارجی در لیست خود داشته باشد که یکی از آنها باید آسیایی باشد.

پرسپولیس برای اینکه بتواند از لوکادیا خواستگاری کند، قصد دارد نام این بازیکن را در فهرست خود حفظ کند و از ستاره هلندی خواستگاری کند. پرسپولیس در حال حاضر وحدت حنانوف، دیابه و گلسیانی را در ترکیب خود دارد که حنانف سهمیه آسیایی پرسپولیس است.

با توجه به حضور لوکادیا در لیست پرسپولیس، آن باشگاه مجبور شد نام لوکادیا را از لیست خود حذف کند تا بازیکن خارجی جدیدی خریداری کند. پس از توافق نهایی با لئاندرو پریرا برزیلی، مدیران پرسپولیس نام لوکادیا را از لیست حذف کردند تا بتوانند پریرا را به لیست خود اضافه کنند. اما با توجه به این موضوع ممکن است پرسپولیس بیشتر از لوکادیا گلایه نکند؟

پیگیری های ما نشان می دهد که پرسپولیس می تواند از مهاجم سابق خود شکایت کند و این مشکلی نخواهد داشت. فوتبالیست های پرسپولیس به فسخ نامه ارسالی لوکادیا مراجعه می کنند و مشکلی برای ثبت نام بازیکن خارجی جدید نخواهند داشت. در واقع شکایت پرسپولیس از لوکادیا به قوت خود باقی است و این باشگاه مدارک کافی در این خصوص دارد.

دیدگاهتان را بنویسید