ماجرای جدایی آقای ستاره از استقلال; پیشنهاد 8 میلیاردی در قطر دریافت کردم

ماجرای جدایی آقای ستاره از استقلال;  پیشنهاد 8 میلیاردی در قطر دریافت کردم

شاهین طاهرهانی درباره فصل نساجی گفت: فصل سختی بود و از امتیازات خانوار محروم بودیم که باعث شد در چند شهر مختلف به میدان برویم و مدام رفت و آمد کنیم. در نهایت اما همه چیز به خوبی و شیرینی تمام شد و با قهرمانی در جام حذفی جواب تلاش آقای حدادیان را دادیم تا آن را بیش از گذشته دلگرم کنیم. خیلی از تیم ها بیشتر برای نساجی خرج کردند اما پیروز نشدند. خدا را شکر با این قهرمانی هواداران و مردم استان مازندران را خوشحال کردیم.

وی درباره عملکرد خود در این فصل گفت: بعد از اینکه استقلال را ترک کردم و به پیکان رفتم مصدوم شدم و چون سرمربی وقت پیکان اصرار داشت زودتر برگردد این مصدومیت ماندگار شد اما من را به روزهای خوبم نزدیک کرد. فوتبال در استقلال و خدا را شکر که پارسال با این شرایط سخت در لیگ برتر ماندیم و امسال هم قهرمان جام حذفی شدیم. باید از زحمات آقای حدادیان تشکر کنم زیرا ایشان برای من مثل یک برادر هستند. از زحمات الهام برای ایجاد روزهای خوب برای نساجی هم تشکر می کنم.

طاهرهانی با اشاره به اتفاقات منتهی به جدایی اش از استقلال گفت: یک فصل از قراردادم با استقلال باقی مانده که پیشنهاد هشت میلیاردی در قطر دریافت کردم. در نهایت قراردادم را برای سه سال دیگر تمدید کردم اما مدتی بعد با تغییرات مدیریتی، مدیرعامل شد و به من گفت که قراردادی را که با مدیریت قبلی بسته ام قبول نمی کنم. این تا زمانی است که مبلغ قراردادم زیاد بود اما قراردادی را که امضا کردم قبول نکردند. من پیشنهاد 8 میلیاردی از قطر داشتم اما فکر مددی این بود که با 300 میلیون برای استقلال بازی کند.

مدافع سابق استقلال گفت: در این شرایط اختلاف سعادتمند و مددی را از دست دادم و با پیش آمدن این شرایط از استقلال جدا شدم در حالی که شرایط بسیار خوبی در این تیم داشتم و می توانستم بیشتر پیشرفت کنم و به اهدافم برسم.

دیدگاهتان را بنویسید