ماجرای جنجالی نبرد استقلالی و پرسپولیس در ترکیه

ماجرای جنجالی نبرد استقلالی و پرسپولیس در ترکیه

شاهرخ بیانی درباره بازی دوستانه استقلال و هواداران گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم در سالن بودند، با وجود پایان اردوی ترکیه، با وجود مقاومت تیم ما هنوز اجساد بازیکنان ما رها نشده است. این دیدار ساعت 11 صبح برگزار می شود اما سرمربی استقلال اعلام کرد که این بازی باید ساعت 11 برگزار شود تا بیشتر استراحت کنیم. لیگ برتر.

وی در مورد اینکه آیا کادر فنی هواداران در اردوی ترکیه به اهداف مورد نظر خود دست یافتند، گفت: 100 درصد اردو خوب بود، تمرینات بسیار خوبی داشتیم و مصدومی نداشتیم. صبح و بعدازظهر تمرین می کردیم. ما هر سه بازی دوستانه را بردیم.» هر چه ساکت الهامی از بچه ها خواست تا خوب بازی کنند، امروز یک بازی خوب و روانی مقابل استقلال انجام دادیم.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص ارزیابی خود از شرایط فعلی این تیم و اینکه آیا آبی پوشان مدعی قهرمانی در فصل جدید هستند، گفت: با توجه به صحبتی که با بیژن طاهری و خسرو داشتم، استقلال در هر شرایطی استقلالی است. حیدری گفتند ساپینتو مربی خوب و با دانشی است. اما او برای تحقق اهدافش در تیم به زمان نیاز دارد. خوشبختانه مديريت بازيكنان خوبي را براي استقلال گرفته است و مهره هاي كافي دارند و اميدوارم ساپينتو با تحقق اهدافش دوباره استقلال را به مدعي قهرماني تبديل كند.

بیانی درباره ماجرای درگیری ساکت الهامی با حمید مطهری در ترکیه توضیح داد: وقتی نام ساکت الهامی مطرح می شود به این اتفاقات دامن می زند. در جریان این حادثه صحبتی در مورد یکی از اعضای کادر پزشکی هوادر مطرح شد. پارسال نساجی بودیم و دکتر فعلی هوادار هم همراهمون بود. وقتی به هوادر آمدیم تصمیم گرفتم از نساجی بازیکن نگیرم. خیلی ها دوست داشتند به تیم ما بیایند و دوباره با الهامی همکاری کنند، اما به خاطر هواداران نساجی و علاقه ای که من، الهامی و کادر فنی این تیم داشتیم، این کار را انجام دادیم. ما ندادیم

مربی تیم فوتبال هواداری تصریح کرد: پزشک ما با نساجی قرارداد نداشت، بیندریان رئیس هیات مدیره نساجی با او تماس گرفت و حتی الهامی به چساری گفت که به نساجی برو و در کنار این تیم باش، اما متاسفانه آنها به توافق نرسیدند و او تصمیم گرفت با ما صحبت کند. گفتگوها و تبادل متن انجام شد. ساکت الهامی دوست و آشنای مطهری است، خیلی صمیمی بود، این را می گفتند و می گفت این کارها را نکن، اما درگیری کوچکی پیش آمد که موضوع مهمی نبود. آنها با هم دوست هستند، اما در این مسائل نه دعوا بود و نه خونریزی. متأسفانه، آنها فقط می خواهند الهام بگیرند.

وی درباره اینکه چرا درباره الهامی چنین سوالاتی مطرح می شود، توضیح داد: هر کاری می کنند می گویند الهامی عامل و بانی آن است. آن روز صبح کنارش بودم و ساکت به حمید مطهری گفت خوب نیست با پزشک تیممان صحبت کنی، او گفت، نه درگیری دیگری رخ داد، نه خونریزی و نه رینگ بوکس. دعوا نشد، اما همان ثانیه باشگاه نساجی اعلام کرد و گفت که خونریزی شده است.

بیانی درباره شروع بیانیه قبل از شروع فصل توضیح داد: باشگاه نساجی باید بعد از فینال جام حذفی درباره الهامی اظهارنظر می کرد اما نشد، حالا که مسابقات شروع نشده است در انتقاد از او بیانیه می دهند. .

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر در خصوص اتفاقاتی که در فینال جام الهامی بین الهامی و مهدی رحمتی رخ داد، گفت: این دیدار تمام شد و قهرمان شدیم. رحمتی یکی از دوستان خوب ماست و امیدوارم به کارش ادامه دهد. موفق باشید، این فوتبال است و ما همیشه مقابل هم بازی می کنیم. در اولین بازی امسال به آلومینیوم باختیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و هر دو تیم راضی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید