ماجرای حضور هداد عزیزی به جای کریم باقری در تیم ملی

ماجرای حضور هداد عزیزی به جای کریم باقری در تیم ملی

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب لباس و سرمربی جدید تیم ملی گفت وگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید.

* تا 29 اردیبهشت ماه فرصت داشتیم تا با تولیدکنندگان علاقه مند به تامین پوشاک تیم های ملی تماس بگیریم تا سه سال دیگر عرضه کننده پوشاک تیم های ملی را انتخاب کنیم. بخش مهم دیگری که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع صلاحیت اقتصادی است. در گذشته با مشکلات غیرقابل پیش بینی مواجه بوده ایم که باعث شده لباس ها به موقع تحویل نشوند.

* یکی از عوامل بسیار بسیار مهم ما تولید داخلی است، زیرا تولید داخلی مهم بود، بنابراین ممکن است تولیدکننده داخلی از مزیت تحویل به موقع برخوردار باشد.

* بازی با کانادا فینال است و قرار است 6 ژوئن در ونکوور بازی کنیم. بازی دوم همانطور که آقای استیلی گفت پیگیری شد و توافقات در سطح سرمربیان و سرپرست تیم ها انجام شد. فقط بحث قرارداد و محل بازی باقی می ماند که احتمالا تورنتو خواهد بود.

* هداد عزیزی یکی از با ارزش ترین سرمایه های فوتبال ماست و در دنیا و آسیا شناخته شده است و حضور او فرصت بزرگی برای فدراسیون است اما فقط صحبت هایی از سوی کادر فنی و سرپرست تیم ملی در این مورد انجام شد. نظر و نتیجه اعلام می شود. ما را حمل می کنند.

* در مورد این موضوع که بیل مکانیکی و حنبان باید بین پرسپولیس و تیم ملی تیم انتخاب کنند، باید بگویم این تصمیمی است که هم سرمربی تیم ملی گرفته و هم بر اساس قوانین. باید این اتفاق بیفتد و این موضوع در سطح سرپرستی تیم ملی پیگیری می شود. ما هم در جریان هستیم و کاملا طبق قوانین انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید