ماجرای درخواست مهم مهدی تاج از اینفانتینو

ماجرای درخواست مهم مهدی تاج از اینفانتینو

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر با حضور در دوحه درخواست مهم خود را از اینفانتینو رئیس فیفا تکرار کرد. خوشبختانه فدراسیون فوتبال قطر که روابط خوبی با ایران دارد به ایران در انجام این درخواست کمک خواهد کرد.

سوال درباره درآمد 9 میلیون دلاری فدراسیون فوتبال از حضور تیم ملی در جام جهانی است. البته 2.7 میلیون دلار از این پول نصیب باشگاه های ملی می شود و مابقی سهم فدراسیون فوتبال است.

مهدی تاج اصرار دارد هر چه زودتر این پول به فوتبال ایران تزریق شود تا فدراسیون فوتبال علاوه بر کمک به تیم های ملی، پروژه زیرساختی را در اردوی تیم ملی آغاز کند. مرمت زمین شماره یک اردوی تیم ملی، ساختمان اداری فدراسیون فوتبال و …. از جمله اقداماتی است که فدراسیون فوتبال در نظر دارد در ماه های آینده آغاز کند.

فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که در این زمینه به فدراسیون فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در ماه های اخیر هزینه بازی های دوستانه با تیم های خارجی را از طریق فدراسیون فوتبال قطر پرداخت کرده است.

حساب فیفا تیم ملی فوتبال ایران به دلیل تحریم های خزانه داری آمریکا مسدود شده است و فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده است که این درآمد به حساب فدراسیون فوتبال قطر واریز شود تا فدراسیون فوتبال ایران این درآمد را از فدراسیون فوتبال قطر دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید