ماجرای درگیری مجیدی در باشگاه استقلال

ماجرای درگیری مجیدی در باشگاه استقلال

فرزاد مجیدی پیشکسوت استقلال که فصل گذشته در کادر فنی این تیم حضور داشت مطالباتی از این باشگاه دارد که هنوز پرداخت نشده است و به همین منظور امروز به باشگاه رفت تا با مدیرعامل آبی ها دیدار کند.

علی فتح الله زاده علیرغم حضور مجیدی در باشگاه، در دفتر وی حضور نداشت و سرمربی سابق استقلال برای پیگیری درخواست هایش به امور مالی رفت.

مجیدی که از این اتفاقات عصبانی شده بود، در این باره گفت: از قبل درخواست هایی داشتم و به همین منظور به ملاقات علی فتح الله زاده رفتم که متاسفانه در دفترش حضور نداشت.

وی ادامه داد: من سمت مربیگری، سرپرستی و مدیرعاملی استقلال را برعهده داشته ام و سال ها در این تیم بازی کرده ام. اما امروز اتفاقی که برای من افتاد بسیار زشت و زشت بود. اتفاقات شرم آور افتاد، شرم آور، شرم آور و شرم آور!

مجیدی افزود: تا کنون به احترام هواداران استقلال سکوت کرده ام و امروز صرفا برای پیگیری درخواست هایم به باشگاه رفتم اما اتفاقاتی افتاد که حتی به موبایلم آسیب وارد کرد.

پیشکسوت آبی ها در پایان گفت: استقلال خانه من است و بعد از اتفاق امروز قصد داشتم اقداماتی انجام دهم اما به احترام هواداران و علی فتح الله زاده برای دیدار با آنها فعلا سکوت خواهم کرد اما از اتفاقی که امروز برای من افتاد پشیمانم

دیدگاهتان را بنویسید